BU BLOGDA ARA

22 Ağustos 2015 Cumartesi

Elidor Co - Creations Ekspres Bakım Saç Spreyi // Sağlıklı Uzayan Saçlar

Saç bakımında çok sevdiğim ve sürekli kullandığım ürünler olsa da, farklı markaların ürünlerini de denemeyi çok seviyorum. Kendimi bu yeni şeyler deneme merakımdan vazgeçirmeye çalıştıysam da başarılı olamadım.Sık ürün değiştirmekten dolayı saçlarımı yıpratmaktan çok korkuyorum.Neyse ki kötü sonuçlanan bir deneyim yaşamadım.


Bu günün 'yeni denenen' konuğu Elidor Co - Creations Sağlıklı Uzayan Saçlar Serisinin Ekspres Bakım Spreyi. Serinin tamamı ( şampuan,saç kremi ve sprey) Watsons tarafından denemem için gönderilmişti. Şampuanın diğer Elidor şampuanlardan bir farkını görmedim. O yüzden şampuan hakkında yazı yazma gereği duymadım.Saç kremi kullanmayı bıraktığım için de - zaman zaman Ovex dışında - krem hakkında da bir fikrim yok. Ekspres Saç Spreyini ise uzunca bir zamandır, severek kullanıyorum.
Saç kremi kullanmadığım için, yıkama sırasında fazlaca karışan saçlarımı kolay tarayabilmek için, bu tarz kolay tarama spreylerine ihtiyaç duyuyorum. Duş aldıktan sonra,ürünü çalkalayıp nemli saçıma püskürtüyorum. Sprey çift fazlı olduğu için,çalkalamak gerekiyor. Saç diplerime gelmeyecek şekilde, saç boylarıma bir kaç fıs püskürtüyorum. Tamam, kabul bazen biraz abartabiliyorum, çünkü kokusu çok güzel. 


Püskürttüğüm ürünü ellerimle saçlarıma biraz yedirip, saçlarımı tarıyorum.Saç tarama işlemini gerçekten çok kolaylaştırıyor. Öyle ki tatil boyunca, denize ve havuza giderken,bu spreyi yanımdan hiç ayırmadım. Havuzdan çıktıktan sonra duş alamadığım zamanlarda bile, saçlarıma bu ürünü püskürtüp taradım. Bu şartlarda bile saçlarım kolayca tarandı, keçeleşme ve sertleşme sorunu da yaşamadım. Aksine bu spreyi kullandıktan sonra saçlarım hep yumuşacık oluyor. 
Kolay tarama sağladığı için, tarama sırasında saçlarım dökülmüyor ve taramaya bağlı kırılma sorununa maruz kalmıyor.Bu açıdan da sonuçtan memnunum ve saçlarımın sağlıklı uzadığını söyleyebilirim.

Ürünün diğer sevdiğim yanı ise saçlarımı ağırlaştırmaması. Saçlarım ince telli olduğu için, zaten hacimsiz, saçlarımı azcık bile olsa ağırlaştıracak ürünlere kesinlikle tahammülüm yok. 

Ürün 210 ml, fiyatı 6.95 TL

Serinin diğer ürünleri ile ilgili söyleyecek bir şeyim olmasa da, bu spreyi severek kullanıyorum. Bittikçe de alabilirim.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Ben de birçok markanın bu çeşit spreylerini kullanıyorum, elidorun da mor renk olanını epey bi kullandım, bence bu tip ürünler kurtarıcı ara ürünlerdir, her daim olmalıdır, ellerine sağlık, sevgiler
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu tarz ürünleri seviyorum.Saçlarım cok karistigi icin resmen kurtarici oluyorlar, senin de dedigin gibi :-)

      Sil
  2. Merhaba bende bu elidor serisini almayi dusunuyorum fakat çoğu kişi ise yaramadığını söylüyor bu yüzden tam emin değilim benim saclar çok zor uzayan saclardan maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo işe yariyor sadece elidorun hacimlendirici bir spreyi var saça yapişiyor onu almani önermem ama diğer ürünleri kullanmanda bir problem yok özellikle elidorun sağlıklı uzayan saçlar spreyi çok güzel hep kullaniyorum ve yararınıda gördüm

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)