BU BLOGDA ARA

19 Ağustos 2015 Çarşamba

Cyrené Hydra Protect Sunscreen SPF 30+ Günes Kremi

Bu sene iki farklı güneş kremi deneme fırsatı buldum.Birincisini şurada uzun uzun anlattım. Hazır sıcaklar tam gaz devam ediyor ve tatile yeni çıkacaklar hazırlık yapıyorken,elimden geldiğince faydalanabilecekleri içerikleri üretmeye devam ediyorum. 



Bugün size bahsedeceğim ürün Cyrene Hydra Protect Sunscreen SPF 30 + Güneş Kremi. Cyrené markası son dönemlerde başarı çıtasını yükselten, doğaya ve hayvanlara saygılı, temiz içerikli ürünler üreten bir Türk firması. Vizyonuyla,misyonuyla, sürekli genişleyen ürün yelpazesiyle marka bir gurur kaynağı! Türk firmalarının bu denli yükselişini görmek beni çok heyecanlandırıyor. Siteyi detaylı incelemek için tıktık.
Gelelim Cyrene Hydra Protect Sunscreen SPF 30 Güneş Kremine, UVA + UVB filtresi içeren krem akışkan yapılı, beyaz renkli, kokusuz, spreyli,sade ve plastik bir şişede kullanıma sunulmuş.İyice çalkalayıp püskürterek kullanılıyor. Fakat ürünü püskürttüğünüz zaman krem dağılarak değil de tek bir düzlemde, çizgi gibi çıkıyor.Bu da bir bölgede toplanan ürünün, homojen uygulanmasının zorlaşması demek.Bu yüzden ben çareyi  elime sıktığım ürünü, tenime uygulamakta buldum. Püskürtme düzeneği iyileştirilebilir.


Krem yüz ve vücut için kullanılabilir, ama sadece kuru uygulamaya uygun.Islak teninize uygularsanız asla emilmiyor. Gıcıklık olsun diye denedim, vallahi adamlar doğru söylemiş :) Şaka tabii ki,uygulamadan önce omzumun bir kısmı hafif ıslak kalmış, deneyimleme fırsatım oldu bu sayede. Kuru cilde uygulandığında da emilimi biraz zaman alıyor, iyice yedirmek gerekiyor tene.İyice yedirseniz bile rahatsız etmeyen, göze çok batmayan hafif beyaz bir tabaka bırakıyor.En azından ben rahatsız olmadım,zaten beyaz tenli olmamdan kaynaklı belki de. Yağsız ve hafif yapılı olmasından dolayı, yağlı, yapışkan ve parlak sonuç vermiyor. Ürünü kullandıktan sonra ışıldak gibi gezmek zorunda kalmamak,nasıl desem,  şahane ^^
Açıklamalarda yazan suya dayanıklı formül kısmı ise tamamen gerçeği yansıtıyor. Uyguladıktan sonra 15 dakika bekleyip ( ki beklemek şart) denize girdiğimde etrafıma o bilindik güneş kremi tabakasını bırakmadım. Denizden çıkıp, duş altında tenimi ovaladığımda ise akıp gittiğini görebiliyorum. Buraya kadar özelliklerini saydığım Cyrene Hydra Protect Sunscreen SPF 30 Güneş Kremi, beni yarı tatmin etmiş yarı etmemiş durumda. Çünkü püskürtme mekanizmasını, zor emiliyor olmasını sevmedim,30 koruma faktörü benim gibi bembeyaz tenliler,zira iyi bilirler biraz güneş görünce ıstakoz gibi kızarırız, için yeterli gelmeyebilir.50 güneş koruma faktörü daha tercih edilebilir durumda.Bir de not düşecek olursam, kuru ciltler için uygun bir krem değil diye düşünüyorum. 


Cyrené Hydra Protect GKF 30 + Güneş Kremi içerik olarak olabilecek en tertemiz ürün. Paraben,parfüm içermiyor. Bahsettiğim olumsuzluklar giderilirse, tercih edebileceğim bir ürün. Ama bu koşullarda tekrar almak istemem. Cyréne Ultra Light Daily UV Defense Broad Spectrum Sunscreen SPF 50 kremi ise herkes pek bi sevmiş.Onu tercih edebilirim.Param yerli bir markanın kasasına girmiş olur, ben de tertemiz içerikli bir kremle korunmuş olurum.
*Hediye Üründür.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. cyrene ürünleri çok başarılılar severek kullanıyorum ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)