BU BLOGDA ARA

27 Ağustos 2015 Perşembe

Bitenler & Çöpe Gidenler

Uzuuuun bir bitenler yazısıyla sizi bayıltmayı düşünüyorum bugün :) Bitenler yazısı yazmayı seviyorum.Çünkü hem tekrar alacağım ürünleri,hem sevmedikleri paylaşmış oluyorum sizinle. Bir de yazısı olan ürünleri tekrar hatırlatmış oluyorum tabi :) Başında '*' işareti olan başlıklar, tıklanabilir. Hazırsanız başlayalım. 



Cilt bakımı ve temizliği ile ilgili ürünlerle başlamak istedim.

Derma-e Soothing Oil-Free Moisturizer : Yağlı ciltlere uygun bir nemlendişrici arayışı içerisinde olduğum bir dönemde sevgili Başak göndermişti bu kremi.Sabahları ve çoğunlukla geceleri kullanarak bitirdim.Çok sevdiğim bir krem olmadı maalesef. Nemlendirmesi yetti ama yağ dengesini sağlamakta başarılı olamadığı için tekrar tercih etmeyeceğim. Yerine Vitacream B12 kullandım. Oda bitince Cyrene gece kremiyle devam edeceğim.

Daisio Soyulabilen Burun Maskesi:O kadar sıkı tutunan bir maske ki, kullandığım her seferde burnum da kopacak zannettim.  Evet güzel bir cilt temizliğinden sonra,siyah noktaları iyi temizliyor fakat o kadar tahrişe değmez deyip kendisiyle vedalaştım.

La Roche-Posay Misel Su: Deneme boy bu ürün epeyce bir süründü elimde. Sırf bitsin diye tatilde kullandım. Benim için öylesine bir ürün olmanın uzağına geçmedi.Sevemedim.

Pura Natura Temizleme Jeli: Deneme boy ürünlerin kalabalığında kurtulayım diye banyo yaparken yüzümü temizlemek için kullandım.Hassa temizleme özelliğini sevdim. Alınabilir.

Garnier Makyaj Temizleme Suyu: Elimde iki tane daha yedeği olan bir ürün bu.Hakkında uzunca bir yazı yazacağım.Ama şunu söyleyeyim gayet başarılı bir ürün.Özellikle indirim dönemlerinde alıp deneyebilirsiniz.

*Cyrene Argan Sütü : Akşam cilt bakım rutinimin bir parçası olan bu argan sütünü de çok severek kullandım. Nem verme konusunda çok başarılı.Elimde yedeği var.

*Loreal Pratik Makyaj Temizleme Suyu : Çok başarılı bir ürün.En zor çıkan maskaralarımı bile kolaylıkla, gözlerimi yakmadan temizliyor. Garnier göz makyaj temizleyici ile dönüşümlü kullanıyorum.İkisinin de yedeği var.



Gelelim saç ürünlerine.Onlardan da epeyce biten var.

*Elidor Kuru Şampuan: Bloglardan okuduğum kadarıyla seveni kadar sevmeyini de çok olan bir ürün.Ben sevenler tarafındayım. Kutu kutu bitirdim, 3. de açıldı. 

Morfose Saç Spreyi: İlk başta kuaförümden almıştım.Saçımı sertleştirmeden, şeklini koruyacak ürün arayışıma son vermiş oldum. Kipa'da bulunca bir kaç tane alıp yedekledim. 

Gliss Sıvı Saç Kremi: Saç açma görevini yerine getiriyordu ama saçlarımı eken yağlandırdığı için kullanmayı bıraktım. Son kullanma tarihi geçince de çöpe doğru yol aldı.Bir daha alamam yerine bunu ya da şunu alacağım hep.



*Madame Coco Argan Duş Jeli : Kokusuna da yapısına da bayılıyorum.2 tane daha yedeğim var. 

Femme Fresh Genital Bölge Yıkama Jeli: Genital bölge temizli, ph değeri açısından, vücudumuzun herhangi bir yerinden biraz daha özen istiyor. Özellikle sabun kullanımından uzak durmak gerekiyor. Genital bölge için üretilmiş bu tarz ürünler kullanmak sağlık açısından daha uygun olabilir. Bu da tercih edilebilir bir ürün.

Wynn Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Ambalajı kullanışlı,sevdim fakat kokusu ve işlevselliği sınıfta kaldı.Açık renkli ojelerde başarılı olsa da koyu renk ojeleri çıkarmakta yetersiz.Kokusu da çok kötü. Bir daha almayacağım.

Nivea Baby Şampuan: Kızım için sürekli bu şampuanı alıyorum.Memnunuz.

*Bioderma Photoderm Kid Güneş Kremi: Severek kullandığımız bir güneş kremi.İki yıldır bu ürünü kullanıyorduk.Bu sene değişiklik yapmış olsak da  benim için her zaman alınabilirliği var.


Nivea Pure & Natural Deodorant: Misler gibi kokan ve terlemeyi de kısmen önleyen bir ürün.Kıyafetlerde iz bırakmadığı için severek kullandım.

*Lancome Miracle EDP :  Misler gibi kokan ama kalıcılığı az olan bir parfüm.Severek kullandım ama tekrar almayacağım.Daha kalıcı bir parfüm alacağım.

*Loreal İnfallible Fondöten: Mac Studio Fix Fluid ile yarışacak kapatıcılıkta bir ürün. Benim cildimde parlama yaptığı için pudra desteğiyle kullanıp bitirdim. Yerine aynı fondötenin Mat serisini aldım.Tenime koyu geldiği için elimden çıkarmayı düşünüyordum, fakat tatilde brozlaşınca kullanmaya başladım.Gayet mutlu bir ilişkimiz var. 

*Oriflame The One Volume Blast Maskara : Severek kullandığım bir maskaraydı. Stoklu ürünler olmasa bunu kesinlikle alırdım.Elimdekileri azaltır azaltmaz koleksiyonuma tekrar ekleyeceğim.

Benim iki ay içinde bitirdiklerim böyleydi.Siz son zamanlarda neler bitirdiniz? Bu ürünler arasında sizin de kullandıklarınız var mı? Paylaşın benimle.

Sevgiler..

17 yorum:

  1. NE GÜZEL BAYA ÜRÜN BİTMİŞ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya bitirdim.Stoklar da yavaş yavaş eriyor :-)

      Sil
  2. Ben de yazmayı ve okumayı seviyorum, maşallah sende ne kadar çok şey bitmiş ne güzel :) gelsin yeniler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bisiler alamayacagim ama stoklari eritiyor olmaktan dolayi mutluyum.

      Sil
  3. cyrene argan sütünün ününü çok duydum denemek istediğim ürünlerin başında geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir serum ama şu anda dr.scheller kullaniyorum o da gayet iyi ;-)

      Sil
  4. Urun bitirme konusunda o kadar tembelim ki hic bitiremiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şu sıralar cok çalışkanım.Bittikce bitiyor ürünler,darısı başına ;-)

      Sil
  5. oooo ne kadar ürün bitirmişsin gelsin yeniler o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de en fazla rimel bitiyor ya, kirpik kalmayacak diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimel cok kullaniyorum ben de ama benimkiler bitmiyor, bitse de alsam yenilerini 😊😊

      Sil
  7. Oh maşallah :)otacının saç şekıllendırıcı yazısını benmı goremedım atlamışmısın canım, o nasıldır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) otaciyi atlamisim ve bir kac seyi daha.Oturup bir kerede yazamiyorum ki, parca parca yazdim ondan olmu.Blogda otaci diye aratirsan yazisi var detayli okuyabilirsin :-)

      Sil
    2. Doğrudur hem iş hem blog zor gıdıyor zaten :| İvit fakettım onlarıda ama ben otacıyı merak ettım tamam hemen bakıyore teşekkurler :)

      Sil
  8. gliss benim demirbaş saç tarama spreylerimden. Islak saça uygulayınca benim de yaglandırdı cünkü emmiyordu sanırım kendi neminden dolayı ama saçlarımı 15-20 dakika havlu içinde nemini çekmesini bekleyip öyle uçlara uyguluyorum hiç yağlandırma yapmadı 15 şişe kullandım şimdiye kadar :) ama tarihi geçmişse tabi ki çöpe :))

    YanıtlaSil
  9. Gliss liquid silk şampuanı yorumlamamışsın ama ben yazayim :) o şampuan benim şimdiye kadar kullandığım şampuanlar içinde kokusunu enn beğendiğim şampuandı. keşke keşke üretimini durdurmasalardı :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)