BU BLOGDA ARA

16 Temmuz 2015 Perşembe

Yaptığım Son Alışverişler

Son bir kaç aydır çok fazla alışveriş yaptım.Sadece kozmetik alışverişi yapmadım, kıyafet ve aksesuar da aldım.O kadar çok şey almama rağmen çoktandır alışveriş yazısı yazmıyordum, kesin özlemişsinizdir :) Aldığım ürünlerin çoğunu farklı zamanlarda aldığım ve çoğunu kullandığım için sadece,son alışverişlerimden bahsedeceğim.



Doğum günü ayı olması dolayısıyla Yves Rocher'in 2 al 1 öde kampanyasından faydalandım.

Sebo Vegetal Krem; 42.90 TL
Arındırıcı Temizleme Suyu; 27.90 TL
3'ü 1 Arada Şampuan; 19.90 TL

Şampuan doğum günü hediyesiydi. Sadece kremin 42.90 TL olan ücretini ödedim. Fazlaca karlı bir alışveriş olmuş değil mi?


Migros'un hafta sonunda yaptığı %50 indirimden Garnier temizleme suyumu ve göz makyaj temizleyicimi yedekledim.Diadermine N 110 Temizleme Jeli de sürekli gidip gelip baktığım bir üründü.Bu indirimde 10.90 TL'ye aldım. Ayrıca bir kaç tane de duş jeli aldım. 


Bayram indiriminde ise ilk önce Kağan Parfümeriye uğradım. İki maskara aldım. Ama fiyatlarını hatırlamıyorum. Max Factor Fondöteni ise % 60 indirimle 25 TL'ye aldığımı çok iyi hatırlıyorum:)


En güzelleri sona sakladım :) Son durağım Watsons oldu. Sadece Revlon Fondöten almaya gitmiştim ama o pembe minnak yaktı beni :) Alışveriş tutarı 100 TL'yi geçince Watsons kartıma 25 TL puan yükleneceğini öğrenince Pure Beauty Antioksidan Losyonu aldım. 25 TL kazanmak için 21 TL harcamak komik oldu ama, 4 TL'de olsa kazanmak bizim işimiz :)

Revlon Fondöten;  29.90 TL
Beauty Blender; 49.90 TL ( Bir makyaj süngerine bu parayı verdiğime hala inanamıyorum,ama ne yapsaydım bu şeker gibi tatlı şeyi kullanmadan mı ölseydim )
Pure Beauty Losyon; 21 TL   

Bayram indirimini hafif atlattım sanırım (hııı hııı).Peki bu indirimden siz neler aldınız? Ya da alacaksınız? İndirim bitmeden şunu da alsan iyi olur dediğiniz ürünler var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını, Yves Rocher alışverişi bence de çok karlı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım artık doydum çılgınlar gibi alışveriş yapmak gelmiyor içimden. Sadece aydınlatıcı ve kaş maskarası bakacağım Revlon'dan ama pastel'in aydınlatıcı ve koton'un aydınlatıcısı da aklımı çelmiyor değik :)

    YanıtlaSil
  3. Revlon'un fondötenini almayan bir ben kaldım sanırım. yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)