BU BLOGDA ARA

26 Temmuz 2015 Pazar

Vichy Capital Soleil Güneş Kremi SPF 30

Yazın bile güneş kremi kullanmaktan hoşlanmayan biri olarak bir güneş kremi hakkında ne yazılır epeyce bir vakit düşünmek durumunda kalıyorum. Mantıken güneşten korusun, yeter değil mi?

Vichy Capital Soleil Güneş Kremi SPF 30

Tabii ki yetmiyor! Bir güneş kreminden dahasını beklemek hakkımız! Mesela yapış yapış, yağlı bir his bırakmasın.Zaten cildim yağlı, durumun kötülüğünü katmerlemeye gerek yok. Kremi cilde uygulamak zor olmasın, krem kolayca emilsin,ciltle bütünleşsin. O korkunç bembeyaz tabakayı da bırakmasa harika olur. Hatta makyaj bazı olarak da iyi bir iş çıkarsın, üzerine sürülen ürünü kabullensin :) Çok şey istediğimi düşünüyor olabilirsiniz ama bu bahsettiklerimin hepsini bana veren bir ürün var; Vichy Capital Soleil Güneş Kremi.

Vichy Capital Soleil Güneş Kremi SPF 30

Her sabah - başka herhangi bir nemlendirici kullanmadan - bu güneş kremini, temizlenmiş cildime uyguluyorum. Nemlendirmesi gerçekten iyi.Cildim ürünü kolayca tolere ediyor,ciltte beyaz tabaka bırakmıyor.Makyaj bazı olarak rahatlıkla kullanılabiliyor. Gün içinde cildim parlamıyor, ya da makyajı kusmuyor. Makyajımı sadece ilk yaptığımda transparan bir pudrayla sabitliyorum -alışkanlık-, gün sonuna kadar tekrar pudra desteğine ihtiyaç duymuyorum.

Vichy Capital Soleil Güneş Kremi SPF 30

 Suya karşı dayanıklı olarak formüle edilmiş bu ürün paraben içermiyor ve hipoalerjenik özelliğe sahip. Benim cildim üzerinde herhangi bir olumsuz etkisi (sivilcelenme,hassasiyet,lekelenme vs.) olmadı. Aksine nemli ama parlamayan cildimi kendisine borçluyum, o yüzden severek kullanıyorum.Güneşin zararlı etkilerinden de keyifle korunmuş oluyorum.

Peki siz bu ürünü kullandınız mı? Benim görüşlerime eklemek istediğiniz bir şeyler var mı?Paylaşın benimle..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)