BU BLOGDA ARA

5 Temmuz 2015 Pazar

essence Pureskin Sivilce Karşıtı BB Krem

Sıcakların kendini iyiden iyiye hissettirmesiyle birlikte,özellikle yağlı karma ciltler özgürlüğünü ilan etmiş durumda.Cildiniz yağlıysa benim ne demek istediğimi çok iyi anlıyorsunuz.Kullanılan yoğun yapılı,yüksek kapatıcılığı olan ürünleri itinayla kusan ciltlerimiz bize bir mesaj veriyor; ince yapılı ürünler kullanın! 
Bu mesajı değerlendirip sevdiğim tüm fondötenleri bir kenara ittim, BB kremleri ön sıralara yerleştirdim.

Daha önce Garnier, Oriflame, Pure Beauty, Yves Rocher,ShangpreeFarmasi, Avon gibi markaların BB kremlerini kullanmış,deneyimlerimi de bloga yazmıştım.-Başlıklara tıklayarak yazıları okuyabilirsiniz.- BB krem alacaklar ve almayı düşünenler için,fikir teşkil eder diye essence Pureskin BB Krem de arşive ekledim.


essence Pureskin BB Krem sivilceli dolayısıyla yağlı/karma ciltler için geliştirilmiş bir BB krem.Uzun vadede siyah noktaları ve sivilceleri azaltmayı vadediyor.Ben bu açıdan bir görüş bildiremeyeceğim, en azından şimdilik, bu postta sadece ürünün genel özelliklerinden bahsedeceğim.
Ürün oldukça akışkan ve ince yapılı. Öyle ki, ilk bir kaç kullanımda basıncın da etkisiyle pörtleyerek üzerime fışkırdı.İnce yapılı bir çok ürün gibi kolay dağıtılıyor- fırça en iyi seçenek- ciltle kolay bütünleşiyor ve kapatıcılığı da ortanın altında.Cilt kusurlarını örtmekte başarısız olmasına rağmen, renk farklılıklarını güzel dengeliyor.Gözenek görünümünü ve pürüzlü görünümü hafifletiyor. Sivilceli ciltler için olan bir ürünün daha kapatıcı olmasını beklerdim, fakat ' iyileştirme' etkisi ile ön planda tutulmak istendiyse cildi tamamen örtmemesi de anlaşılabilir bir durum.


Ürünün kalıcılığı gayet iyi, ciltte durdukça oksitlenip sarımtırak/grimsi renklere dönüşüp insanı hasta gibi göstermiyor. Pudrasız bile parlama yapmaması yaz ayları için bir avantaj, cilde uygulanacak bir ürün daha azalmış oluyor. Nemlendirmesi ise yağlı/karma ciltler için yeterli.


Sivilce ve siyah nokta karşıtı, GKF 10 içeren bu BB krem kusurları örtmediği için benim açımdan yeterli bir ürün değil.Sivilceye yatkın bir cildiniz var ama sivilce izi ya da örtmeniz gereken kusurlarınız fazla değilse tercih edebilirsiniz. 

essence ürünlerini Gratis ve Rossmann mağazalarında bulabileceğiniz gibi renklidükkan.com adresinden de online olarak satın alabilirsiniz.

*Tanıtım Ürünüdür.

Sevgiler.. 

3 yorum:

  1. Bunu denemedim ama bu serinin kapatıcısından çok memnunum yaz için de oldukça uygun cilde sürülünce matlaşan bir yapısı var.Epeydir kullandığım için tavsiye ederim size de :)

    YanıtlaSil
  2. Ben kullanıyorum note ve garnierden sonra essence in bb kremini oldukça sevdim note un renkleri kesinlikle sadece esmerler için garnier bb kremin sivilce yapması beni soğuttu. Aslında sadece denemek için aldığım essence bb krem oldukça iyi cilt tonunu eşitliyor çok koyu lekeleriniz yoksa müthiş bi ürün renk tonunu eşitliyor ve cilt alt tonlarına uygun üretilmiş hiç bi alt tonda sırıtmıyor 👍

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)