BU BLOGDA ARA

12 Haziran 2015 Cuma

M.Asam Magic Finish Fondöten

Son zamanların en çok sükse yapan ürünü M.Asam Magic Finish fondöteni bir de benden okumaya ne dersiniz? 


Bloglarda ve instagram hesaplarında deliler gibi övülen bir ürün olan bu fondöteni almamak için 1 hafta direndim, keşke hala direniyor olsaydım.. Bu cümleden sonra konunun nereye varacağını anladınız fakat gene de detaylı bir yazı yazmak isterim.


Ürün ambalajı sade fakat çok albenili.Kapağı kaldırdığınızda bir koruma folyosu var, bu da fondöteni ilk kullanacak kişini siz olacağınızın garantisi.Bu tarz ürünleri seviyorum.
Folyoyu kaldırdığınızda, köpük bir fondötenle karşılaşıyorsunuz.Dokunduğunuzda yumuşacık ve kadifemsi bir his yaratıyor.Bu hissiyatı sevdiğim için fondötene hemen bi sempati beslemiştim,anlaşırız sanmıştım. Fakat cık olmadı! Fondöten tek ton ve her cilde uyacağını vaad ediyor.Uyuyor mu? Evet.Parmaklarınıza aldığınız ürünü, kolayca cildinize yayabiliyorsunuz, bu fondöten tende asla sırıtmıyor. 
Cilt tonunu dengelemekte bir miktar başarılı ama kapatıcılık namına hiç bir şey beklemeyin! Asla kapatmıyor, istediğiniz kadar uygulayın kapatıcılık yok denecek kadar az. Ürünü teninize yaydığınızda göreceğiniz tek olumlu şey gözeneklerinizin neredeyse kapandığı olacak. Bir de pudramsı bitişi sayesinde cildinizin matlaştığı.Cildime verdiği kadifemsi hissi de seviyorum fakat bu sadece tüm gün suratımda gezen parmaklarımın işine yarıyor.
Sanki bu ürün fondöten değil de bir makyaj bazı. Üzerine fondöten uygulamayı denedim, gayette başarılı sonuç aldım. 



Sonuç olarak kusursuz ve kusursuza yakın cildi olan kişilerin sevebileceği bir ürün M.Asam Magic Finish Fondöten.Zaten bu tarz cildi olanlar da fondötenlere eminim ihtiyaç duymuyorlardır. BB krem işlerini görür. Ürünü yerden yere vurur gibi oldum ama durum bundan ibaret.Makyaj bazı olarak başarılı olması iyi bir şey fakat,fondöten adı altında aldığım bir üründen bu sonucun çıkması hiç de tatmin edici değil. Piyasada 60 TL(indirimli)' ye bundan çok çok başarılı ürünler bulabilirsiniz. Problemli bir cildiniz varsa bu ürünü almayı aklınızdan geçirmeyin!

Sevgiler..

3 yorum:

  1. ben seviyorum yazın benim için ciddi bir kurtarıcı mat bir ürün olduğu için minimumda parlama yapıyor kapatıcılığı az da olsa idare ediyor beni :-))

    YanıtlaSil
  2. Yaaa ben de cok merak ediyodum iyi ki yazmissin herkes cok ovuyodu:) almicamm😁😁😁

    YanıtlaSil
  3. Goncacım süper bir yazı olmuş 60tl ciddi bir rakam, kesinlikle daha iyi performans vermeliydi!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)