BU BLOGDA ARA

19 Mayıs 2015 Salı

Favori 5 Makyaj Fırçam

Bloguma epeyce uzun zamandır neredeyse hiç vakit ayıramıyorum.Elimde defter,kalem geziyorum, fırsat buldukça ürünler hakkında notlar alıyorum fakat hepsini birleştirip bir türlü post haline getiremedim. Yazılacaklar çok birikince bi yerden başlamak gerek deyip, kolları sıvadım.İlk olarak sürekli kullandığım 5 makyaj fırçamı yazmak istedim. Dilerseniz ten makyajımı yaparken kullandığım fırçalarla başlayalım.



The Balm Powder to The People Pudra Fırçası: Çok amaçlı olan bu fırça kısa,sık ve sert kıllara sahip.Pudra,allık, kontur yapma, aydınlatıcı uygulama gibi işlemler için kullanılabilir. Ben sıklıkla pudra uygulamak için kullanıyorum.Pudraya sürtmeden iki kere dokundurmak yetiyor, pudrayı çok güzel tutuyor,homojen uygulama sağlıyor. Kontur yapmak için de uygun fakat allık uygulamak için -bence- pek uygun değil, kılları sık ve sert olduğu için özellikle pigmentasyonu yüksek olan allıkları uygulama hakimiyetini sağlamak güç,gereğinden fazla uygulamak mümkün. Ben bu fırçayı yaklaşık iki senedir severek kullanıyorum.Çok fazla yıkamama rağmen sadece son iki yıkamada tek tük kıl dökmeye başladı.İlk 'The Balm indiriminde alınacaklar' listenize ekleyin!

Real Techniques Allık Fırçası: Muhtemelen kullandığınız, kullanacağınız en yumuşak fırça bu fırçadır. Pudra fırçasını kullanmadım ama bununla yarışır derecede yumuşak olduğunu tahmin edebiliyorum. En pigmentli allıkları bile uygularken kontrol tamamen sizde! Kıllarını dökmediği ve yıkama sonrası şeklinde bozulma olmadığı için uzunca bir süre severek kullanacağım.Şöyle esaslı bir indirimde de bir tane daha edineceğim, size de almanızı tavsiye ederim!

Real Techniques Expert Face : Likit ve krem her türlü ürünü başarıyla uygulayacak bir fırça expert face. Basık,kısa ve sık kılları çok ergonomik. Burun kenarlarına bile bu fırçayla uygulama yapmak mümkün. Tek sıkıntısı ürünü biraz fazla emiyor fakat fırça izi bırakmadan uygulama yapma keyfi için bu durum görmezden gelinebilir. Defalarca yıkamama rağmen herhangi bir deformasyona uğramaması da fırçanın artılarından. Alınası bir fırça!


Gelelim şu minik fırçalara;
Real Techniques Accent Brush ve Brow Brush: Bu iki fırçayı da kaşlarımı doldurmak için kullanıyorum. Brow Brush kaş doldurmak için biçilmiş kaftan! Biraz iri olması gözümü ilk başta korkuttu fakat yumuşak kılları ve açısı sayesinde kaşları doğal bir biçimde doldurmak mümkün. Accent Brush'ı da kaş fırçam kirlendiğinde kullanıyorum.Ayrıca alt kirpik diplerine far uygulamak için de rahatlıkla kullanılabilir. 

Sizin favori fırçalarınız neler? Bu fırçalar arasında sizin de sevdiğiniz fırçalar var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. the balm pudra fırçası yok bende alsam mı almasam mı diye düşünüyordum listeye ekledim bakacağım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)