BU BLOGDA ARA

21 Mayıs 2015 Perşembe

Easy Floral Nail Art

Bundan bir önceki nail art çalışmamdan sonra hızımı alamadım. Bir kaç basit çalışma daha yaptım. Çiçekli süslemeleri sevdiğim için bu basit çalışmaya öncelik vermek istedim.

 

Şu sıralar gene tırnak dibi etlerim soyulduğu için çok iddialı renkleri kullanmak istemedim,kusurlar daha da ön plana çıkmasın diye. O yüzden Revlon markasına ait bu şahane ojeyi başka posta saklıyorum.
Çalışma hakkında söylenecek çok şey yok aslında.Beyaz oje üzerine simli oje uygulayıp, ince uçlu fırçayla dalları ve yaprakları çizdim.En tepeye noktalama aletiyle dağınık noktalar koyarak çiçekleri yaptım.Ortasına minik bir damla beyaz oje koyup dağıttım. Fena olmadı sanki,ne dersiniz? 



Aslında bu çalışmanın videosunu da çektim ama ışığı ve netliği iyi ayarlayamadığım için yayınlayamayacağım maalesef. Neyse ki zor bir çalışma değil,yapmak isterseniz söyle bir bakmanız yeterli.

Sevgiler..

11 yorum:

  1. Çok güzel durmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Çok tatlı olmuş tabi ki her zamanki gibi ^^ Artık nail art yapmaya vakit bulabiliyorsan belki bir süre önce konuştuğumuz maniswap olayına girişir miyiz? Ne dersin? :)

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aynı gün 3 tane çalışma yaptım, hala yeterince zaman ayıramıyorum.Yıılık izine çıktığımda haberleşelim olmaz mı?
      Sevgiler :)

      Sil
    2. Olur tabi ki, süper olur :) <3

      Sil
  3. İçim açıldı,tabıkı güzel olmuş sorumu şimdi o :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ohhh nasıl güzel geldi yorumun :) Teşekkürler Kokoş'cum

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)