BU BLOGDA ARA

12 Mayıs 2015 Salı

Colorful Squares // Nail Art

Çok uzun zamandır nail art çalışamıyordum. Acayip özlemişim! Gelemeyen yaza inat yeşil ojelerimi sürdüm ve  üzerine hızlıca bir şeyler çizdim.



Yeşil ojem Catherine Arley markasına ait, holografik bir oje.Tam kapatıcı olması için kat kat uygulamak istemediğimden altına bir kat yakın renkte bir oje sürdüm. Ojem kuruduktan sonra tırnaklarıma ince uçlu fırçayla rastgele beyaz kareler çizdim. Sonra o karelerin ortasında kalacak şekilde de renkli kareleri yaparak çalışmayı bitirdim.




Oldukça basit bir çalışma oldu. Ama yapmak da, bu tırnaklarla gezmek de çok keyifliydi!

Bu arada Catherine Arley'in bu ojesini ve diğer holografik ojelerini incelemek isterseniz yazım şurada.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Heey, tekrar nail art yapmaya başlamana çok sevindim =) gerçekten uzun süredir yapmıyordun. ellerine sağlık, pek de tatlı olmuş ^^

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş güle güle kullan bana da beklerim http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım süper görünüyor.Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)