BU BLOGDA ARA

3 Nisan 2015 Cuma

Favori Ürünlerim // Renkli Kozmetik

Daha önceleri bir çok postumda cilt kusurlarımı çok fazla sorun etmediğimi, tam kapatıcılık sağlamak için çok fazla çaba harcamadığımı defaten dile getirmiştim. Ama ne zaman ki daha profesyonel makyaj yapmaya başladım cilt kusurlarımı kapatmak benim için önemli bir hal aldı. Kusursuz cilt fikri çok hoşuma gitti, artık makyajsız dışarı çıkmıyorum.Favori renkli kozmetik ürünlerimi de sizlerle paylaşmak istedim.İşte favorilerim;




Öncelikle favori fondötenimin görsellerde göremeyeceğiniz MAC Studio Fix Fluid olduğunu belirtmeliyim. Fondötenim bana koyu geliyordu,o bitince bir açık tonunu almaya karar vermiştim.Maalesef NW13'te çok açık gelince alamadım. O yüzden yoluma Loreal Infallible ile devam etmeye karar verdim.


*Loreal Infallible Fondöten: Favorim değil ama şuanda kullandığım fondöten kendisidir. Bu fondötenin yapısı akışkan,ciltle kolay bütünleşiyor ve glowy bir bitişi var. Kapatıcılığı ortadan biraz fazla.Kalıcılığı iyi ama asla vaat ettiği gibi 24 saate kadar değil :) Benim karma yağlı cildimde 4-5 saat sonra parlama yapıyor.Pudra desteği şart.Ayrıca cildim bu fondöteni kustu,bitirene kadar kullanacağım sonra bir daha almam sanırım.

Flormar Passionate Dots Transparan Pudra: Şurada bahsettiğim Rimmel London Stay Matte burada bahsi geçen favori ürünüm olabilirdi,ama Flormar Passionate Dots pudra ile tanıştım. Bu pudra o kadar başarılı ki, cildimdeki parlamayı tek fırça darbesiyle yok ediyor, uzunca bir süre de kontrol altında tutuyor. Tek sıkıntı koleksiyon ürünü olduğu için sürekli bulunamayacak olması.



*The Balm Hot Mama ve Houndstooth Allıklar: Hot Mama en sevdiğim şeftali allığım, Houndstooth ise leylak.İkisinin de pigmentasyonu ve kalıcılığı iyi.

Elf Allık Paleti: 4 farklı rengi bir arada bulunduran güzel bir allık paleti.Daha detaylı yazı yazacağım ama severek kullandığım bir palet bu. Allıkların pigmentasyonu iyi kalıcılığı orta düzeyde. 



*Pastel Profashion 4'lü Göz Farı: Bu paletin koyu kahve rengini kaş doldurmakta kullanıyorum.Bu konuda oldukça başarılı bir ürün. 

*Flormar Passioanate Dots Jel Eyeliner ve *Loreal Super Slim Eyeliner Pen: Bu eyelinerların ikisi de siyah, ikisinin de kalıcılığı iyi,sürümleri kolay.İnce ve keskin bir eyeliner çekeceksem Loreal'i daha kalın ve doğal bir hat istiyorsam Flormar'ı tercih ediyorum.



*Max Factor Wild Mega Volume Maksara ve *Oriflame The One Maskara: Aşırı hacim veren bir maskara değil, ama günlük kullanım için ideal. Bu maskarayı tek kat uyguluyorum, üzerine de Oriflame The One maskarayı. Böylece belirginleşen ve hafif dolgunlaşan kirpiklerimi tek tek ayırmış ve biraz daha dolgunlaştırmış oluyorum.


*The Balm Shady Lady Luscious Lani Far: Kullandığım tek far bu desem? Hafif ışıltılı pudra renkli bu farı göz kapaklarıma az miktarda uyguluyorum, hepsi bu.


Avon Magenta Flash ve Pastel Hot Fuchsia Ruj: Yaz ya da kış fark etmez istediğim ruju istediğim zaman kullanan biriyim. Pembeler ise vazgeçilmezim. Pastel Mat Ruj kullandığım en kalıcı rujlardan biri.


Flormar Passionate Dots PD26 ve Oriflame The One Ruj: En iddialı rujum Flormar'ın PD26 numaralı ruju.Sırf bir elbiseme uygun diye almıştım ama sıklıkla kullanır hale geldim.Çok sık kullandığım en iddiasız ve doğal rujum da Oriflame The One serisine ait Rosewood Eternity adlı ruj. Şeftali allıklarımın en iyi dostu:) 


Benim makyaj favorilerim bu şekilde. Sizin de bu ürünler arasından kullanıp, beğendikleriniz var mı? Paylaşın lütfen :) 

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)