BU BLOGDA ARA

22 Nisan 2015 Çarşamba

Favori Ürünlerim // Cilt Bakımı (Cilt Bakım Rutinim)

Favori ürünlerimi yazmaya serinin üçüncü yazısı olan 'Cilt Bakımı' ile devam ediyorum. Cilt bakımı na çok fazla özen gösterdiğimi söyleyemeyeceğim,çünkü hiç bir ürünü gerçekten çok düzenli bir şekilde kullanamıyorum. Çok yorgunsam ya da moralim bozuksa cilt bakımını atlamaktan hiç çekinmiyorum , maalesef. 
Buna ek olarak kendimi bildim bileli asla cildimin problemsiz olduğu bir dönem olmadı.Annemin hatırladığı kadarıyla yaklaşık 6 yaşımda cildimde çiller belirmiş, çillerim kışın alnım ve yanaklarımla kısıtlıyken yaz gelince coşardı. Koyulaşır ve taa çeneme kadar yayılırdı.O yüzden yaz mevsimiyle hep kavgalıydım. Çocuklar nasıl acımasız oluyorlar, alay konusu olmak beni yaz mevsimini sevmekten alıkoyardı. Sonra ergenlikle birlikte sivilceler baş gösterdi.Kırmızı,acılı ve irinli sivilceler. Benim de elim rahat durmazdı, oynayıp dururdum sivilcelerimle. Sonra bir şey keşfettim sivilce izleri arttıkça çillerin görünürlüğü azalıyor.Ve bu keşif cildimin sonunu getirdi. Şu anda iki yanağımda sivilce izleri ile dolu.Ve yer yer çillerim tabii ki hala var. Gözenek, siyah nokta ve renk eşitsizliği sorununu da bu listeye eklersek ne kadar eğlenceli(!) değil mi? Bu bahsettiğim şeyler için kesin bir çözüm bulunamayacağını az çok hepimiz kabullendik sanırım. Aşağıda anlatacağım ürünler de yağlı/karma cildimi biraz daha canlı gösteren ve cilt temizliğini sağlayan ürünler. Yazı çok uzun olacak,hazırsanız başlayalım mı? 

Cilt bakım ürünlerim yağlı ve karma ciltlere yönelik, çoğunlukla temiz içerikli tabir edilebilecek ürünlerden oluşuyor. Temizleme ile giriş yapalım.


*Moshos Garden Hot Cloth Facial Cleanser:  Katı ve yoğun kıvamlı Sıcak Havlu Yüz Temizleyici içerdiği doğal özler ve yağlar ile cildi derinlemesine temizliyor.Ürünü tüm yüze uygulayıp, sıcak suyla ıslattığınız havlu ile siliyorsunuz. Cildiniz haftalık kir stoğunu, hiç direnmeden havlunun üzerine bırakıveriyor. Yağlı ciltler için biraz ağır gelebileceğinden ben haftada bir, maksimum iki kez kullanıyorum. Bittikçe alacağım ve favorilerin favorisi olarak tabir edebileceğim bir ürün.Çok se-vi-yo-rum!


Cyrene AHA/BHA Hassas Soyucu Temizleme Jeli:  Favorim olabilir mi? Evet. Fakat şu anda cilt bakım rutinimin bir parçası olarak yazıyorum. Temizlemesini ve cildime verdiği aydınlığı seviyorum.Yıkarken bile cildi yumuşattığını hissedebiliyorsunuz. Fakat kokusunu sevemedim bir de benim sevdiğim gibi köpürmüyor bunlar dışında memnunum, detaylı yazısını yazacağım. 


Cyrene Akne ve Yağ Kontrolü Sağlayan Tonik: Özellikle gözenekli bir cildiniz varsa tonikleme işlemi atlayamayacağınız kadar önemlidir. Cyrene'nin papatya ve çay özlü bu toniği hassas cildimi daha da kızartmadan,yormadan temizliyor, yağ dengesini sağlıyor ve aydınlık bir görünüm veriyor. Favorilerim arasında! Detaylı yazısı gelecek.


Cyrene Mikro Tanecikli Soyucu Peeling: Peeling ürünlerini hep duş sırasında kullanıyorum. Duştayken kolay uygulanıp kolay temizleniyorlar çünkü. Haftada iki ya da üç kez kullandığım bu ürünü favorilerim arasına henüz almadım ama rutinimde kullanıp değerlendirdiğim bir ürün. Cildi çizmeden hassas bir şekilde temizliyor. 


Moshos Garden Amber&Rose Kil Maskesi: Cildi rahatlatan ve derinlemesine arındıran bir maske. Gözenek sıkılaştırıcı etkisi olduğunu düşünmüyorum fakat cildime verdiği canlılık ve ışıltı için haftada bir gün uyguluyorum.

Wellmax Hyaluron Nem Maskesi: Bir maske ancak bu kadar yumuşak olur.Dokusu o kadar güzel ki, maskenin yumuşaklığını hissetmek için tüm kavanozu tek seferde uygulayabilirim. Neyse ki kendimi tutuyorum :)  Uygulama da, arındırma da zahmetsiz.Cildi neme boğuyor. Rutinimde olan bu ürün favorim olmaya da aday. 


Pure Beauty Youth Restore Göz Kremi: Göz çevresini yağlandırmadan nemlendiren bir krem.Favorim değil ama bitene kadar rutinimde yer alacak.


*Cyrene Argan Sütü Serumu: Gece yatmadan önce cildimi nemlendirmek için kullanıyorum. Oldukça memnunum. Detaylı yazı için başlığa tıklamanız yeterli.


Vitacreme B12 Krem: Sabahları bu kremi uyguluyorum.Cildimi yumuşacık yapıyor.Severek kullandığım bir krem. Detaylı bir yazı yazacağım.

Cilt bakım rutinim ve favori ürünlerim kısaca(!) böyle. Sizin bu ürünler arasında kullandıklarınız, ben de çok seviyorum dedikleriniz var mı? Aklınıza takılan bir şey olursa sorun lütfen :)

Sevgiler..

3 yorum:

  1. vitacream12'yi merak ettim yorum bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çenemin altindaki yillanmis kizarikliklari gecirdi İremcim, daha ne diyeyim 😊😊

      Sil
  2. http://farmasikulubutr.com/farmasi-urunleri/
    Farmasi Ürünleri

    Parapen içermez! Triklosan içermez! Ağır metal içermez!
    Fosfot, Formaldehit, Fitalat içermez!
    Dermatolojik olarak test edilir.
    Farmasi Labaratuvarları’nda geliştirilir.
    Hayvansal içeriklerin kullanımı reddeder.
    Tüm üretim süreçleri GMP (İyi Üretim Uygulamaları) Standartları ile uyumludur.
    Nesli tükenmekte olan bitkiler kullanılmaz.
    GDO’lu bitkiler kullanılmaz.
    Hayvanlar üzerinde test edilmez.
    Silikon mutfak gereçleri FDA, TSEK, BFR, LSR, ISO9001 Sertifikalarına sahiptir.
    Mikrofiber bezlerin temizlik etkinliği Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Labaratuvarları tarafından belgelenmiştir.
    Roll-On’lar Alüminyum içermez.
    Skintrends ürünleri “Doğal ve organik Kozmetikler Ecocert Standartları” yönetmeliğine uygun ECOCERT tarafından onay almış hammeddeler içerir.
    http://farmasikulubutr.com/farmasi-urunleri/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)