BU BLOGDA ARA

15 Nisan 2015 Çarşamba

Farmasi Tender Blush On // No:09

Farmasi'nin gönderdiği ürünler arasından çıkan Tender Blush ile, markanın ürünlerini incelemeye devam ediyorum.Renkli kozmetikler arasında en çok sevdiğim ürünler allıklar olunca, bu ürünü denemek oldukça keyifli oldu.

farmasi allık yorumları, farmasi allık

Farmasi Tender Blush No 9 turunculuğu baskın, mat yapıda şeftali tonlu bir allık.Allık 5 gramlık minicik,sade bir ambalajda kullanıma sunulmuş.Ambalajın kapağı kolay açılıyor, sıkı kapanıyor.Bu açıdan çantaya rahatlıkla atılabilir. 

farmasi allık yorumları, farmasi allık

Hafif ve güzel kokulu allığın pigmentasyonu tam ayarında.Bundan daha fazla olsaydı, bu renkteki bir allık için kullanımı zorlaştırabilirdi. Ben allığı Real Techniques allık fırçası ile uyguluyorum.Fırçaya kolayca alınıyor, tene kolayca dağıtılıyor.Abartılı bir tozutma problemiyle de karşılaşmadım. Allığın kalıcılığı ise ortalama düzeyde, mesai sonuna kadar hafiflemiş de olsa beni idare ediyor. 

farmasi allık yorumları, farmasi allık

Bu allığı özellikle beyaz tenlilerin çok seveceğini düşünüyorum. Günlük kullanım için (bence) oldukça uygun. İçerik listesini inceleyip, eğer aklınıza yatarsa deneyebilirsiniz.

Sevgiler..

5 yorum:

  1. bayıldım bu renge yazın harika olur güle güle kullan..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yaz kış farketmiyo konu makyaj olunca kafama gore takiliyorum :-) Rengi ben de çok sevdim <3

      Sil
  2. Selaaaaam!!! Müthiş ötesi bir akım başlattım!!! Haydi seni de bekliyorum sen de katıl bu akıma!!! >>> http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2015/04/tagdudak-urunleri-yeni-akm.html

    YanıtlaSil
  3. Tam bronz ten allığıymış! :) Güle güle güzel günlerde kullan :) Blogunu takipteyim.. Bende sayfama beklerim; tanıştığıma çok sevindim! :))

    SEvgiler! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bronz tenlere ışıltılı allıkları yakıştırıyorum o yüzden bronz ten de değilde beyaz tene yakışır diye düşündüm :-) İkinci vbir fikir her zaman iyidir, sevgiler <3

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)