BU BLOGDA ARA

13 Nisan 2015 Pazartesi

Farmasi All in One BB Krem // Light to Medium

Fondötenler, BB kremler, CC kremler.. Piyasada iştah kabartan vaadleri olan o kadar çok ten ürünü var ki. Ben ve benim gibi bir çok kişi de hepsini denemek için can atıyor. Ben methini çok duyduğum ve ulaşabildiğim ürünleri eninde sonunda alıyorum, -mesela şimdi hedefte Revlon fondöten var.- bazen de firma gönderileri sayesinde harika keşifler yapabiliyorum.

farmasi bb krem, farmasi bb krem yorumları
Benim için bu keşiflerden biri de Farmasi BB Krem. BB kremler bir çok etkisi olsa da, genel olarak renk dengeleyici ürünler.Kimi BB kremler ise fondöten kapatıcılığı sağlayabiliyorlar. Farmasi BB kremde bu kremlerden biri. Farmasi BB krem 15 GKF içeren, çiçek kokulu, pembe alt tonlu bir krem. Bende ki Light to Medium tonu, çok açık olmamak kaydıyla beyaz tenlilere uyabilecek bir renk.Ürünün uygulanması rahat, tenle bütünleşmesi iyi. Zamanla tene iyice oturuyor, mükemmel bir uyum sağlıyor.

farmasi bb krem, farmasi bb krem yorumları

Kapatıcılığını ortanın üzerinde bulduğum kremin nemlendirme özelliği pek yok. Bu açıdan karma ve yağlı ciltlerin çok seveceği bir BB kremken ,kuru ciltliler için ancak  bol nem takviyesiyle kullanılabilir hale gelebilir. Ürünün kapatıcılığı dışında, en çok sevdiğim özelliklerinden biri de ardından pudra uygulamak zorunda kalmıyor olmam. Bu şartlarda bile parlama yapmıyor. BB kremin kalıcılığını ise 8 saate kadar test ettim. Kalıcılığı oldukça iyi, bu sürenin üzerine de çıkabilir diye düşünüyorum.  

farmasi bb krem, farmasi bb krem yorumları

İçeriği yeterince temiz olan bu BB kremi ben çok sevdim.Bir Türk firmasının bu denli iyi bir ürün (hatta ürünler, diğer blog yazılarımın konusu olacak) gurur verici. İllaki bir BB krem almak istiyorsanız ve cildiniz de karma/yağlıysa Farmasi BB kremi gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Bu ürüne bir şans verin, eminim seveceksiniz.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Farmasi'nin BB lerini ben de çok seviyorum bunun göz altı kapatıcısı da harika..

    YanıtlaSil
  2. Değerli yorumlarınız için teşekkürler

    Farmasi bilgi, Farmasi Kataloğu ve kapıda ödemeli sipariş sayfama beklerim
    www.farmasi-kayit.com
    instagram : farmasimarketim

    YanıtlaSil
  3. farmasi ürünlerini yorumlamanızı yine bekliyoruz.
    http://www.farmasin.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)