BU BLOGDA ARA

28 Nisan 2015 Salı

essence I Love Extreme Volume Maskara

Maskara denemeyi çok seven ama inceleme yazısı yazmaktan aciz bloggerınız bugün de bol bol çaba sarfederek size bir maskara yazısı hazırladı. Blogun konuğu: essence I Love Extreme Hacim Veren Maskara. 

essence maskara yorumları, essence  volume mascara

Her maskara yazımda belirttiğim gibi, maskaralarda en çok sevdiğim şeyin plastik, kısa çıkıntılı fırçalar olduğu beni okuyan herkes biliyor artık. Bu maskarayı yarışa geride başlatan en önemli etken devasa sayılabilecek, yapay kıl fırçası. Makaranın fırçasını hiç sevmedim,fırçanın yapay kıllı olmasını bile göz ardı edebilirdim fakat boyut olarak gereksiz büyük.Bu büyüklük uygulamayı çok zorlaştırıyor.Bulaştırmadan uygulama yapmak -benim için- neredeyse imkansız. Maskara solüsyonu ideal ıslaklıkta, fakat ürün fırçaya çok fazla birikiyor. Fırçadaki fazla ürünü biraz sıyırmakta fayda var.Makarayı iki kat uygulamak mümkün,üçüncü kat biraz sıkıntı yaratabilir,topaklanması olası.

essence maskara yorumları, essence volume mascara

Gelelim maskaranın etkilerine.Makaranın kirpiklerini uzatması ve kıvırması iyi ama vaad ettiği gibi bir hacim verdiğini düşünmüyorum. İki katta bile. Belirgin, nispeten uzamış ve hafif kıvrık kirpikler bu maskaranın size verebilecekleri.Daha fazlasını beklememek gerekiyor.Maskaranın kalıcılığı iyi, gün içinde akma,bulaşma ve dökülme yapmıyor. Bu açıdan başarılı bir ürün.

essence maskara yorumları, essence volume mascara

Maskaranın kirpiklerime iki kat uygulanmış halini görünce biraz önce okuduğunuz her şeyin ne kadar doğru olduğunu göreceksiniz. 

essence maskara yorumları, essence volume mascara

Günlük bir maskaradan öteye gidemeyecek bu maskarayı, fırçasını da sevmediğim için, ben bir daha tercih etmeyeceğim.Peki siz bu maskara hakkında ne düşünüyorsunuz?Paylaşımlarınızı bekliyorum.

*Tanıtım Ürünüdür.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. ben daha önce kullanmıştım severim bu maskarayı..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)