BU BLOGDA ARA

19 Mart 2015 Perşembe

Revlon Ürünleri // Lip Butter, Photoready 3D Volume Maskara, Colorstay Jel Eyeliner

Ülkemizde satılmasını istediğimiz markalardan birisi olan Revlon'u sonunda Watsons mağazalarında göreceğiz. Henüz tüm mağazalarda rafları süslememiş olsa da yakında herkes istediği ürüne kolayca kavuşacak. Ben de Watsons'un tanıtım amaçlı gönderdiği paketten çıkan ürünleri deneme fırsatı buldum ve ilk fırsatta yayın hazırladım. Ürünler mağazalara dağılmadan yorumlar yapılsın ki almak isteyenler kararlarını daha rahat verebilsin değil mi? 

revlon ürünleri nerede satılır, revlon kullananlar

Ben şimdilik Photoready 3D Volume Maskara, Meşhur Lip Butterlardan Strawberry Shortcake, Colorstay Siyah Eyeliner ve ojesini deneme fırsatım oldu.Ürünlerden ilk meşhur Lip Butter ile başlamak istiyorum.

revlon lip butter kullananlar, revlon lip butter yorumları
Revlon Strawberry Shortcake Lip Butter rujdan çok lip balm kıvamında kolay uygulanan bir ürün. Lip Butter ismini almasını anlayabiliyorum çünkü yumuşak,yağlı ve hafif yapışkan bir yapısı var. Nemlendirmesi iyi sayılır fakat renk vermesi yetersiz, zaten ürünün ruj iddiası da yok. Bendeki rengi çok riskli bir renk.Kat kat sürülse de belirgin bir renk elde etmek mümkün değil,hatta kat kat uygulandığında kusurlu dudaklarda yamalı bir görünüm veriyor.Öncesinde dudak peelingi şart. Sonuç itibariyle tek başına kullanabileceğim bir ürün değil.

revlon lip butter kullananlar, revlon lip butter yorumları

Ürünün ambalajı plastik olmasına rağmen oldukça sağlam görünüyor.Ürün rengine göre renklendirilmiş kapaklar çok sevimli ve sıkı kapanıyor.

revlon maskara kullananlar, revlon maskara yorumları

Revlon Photoready 3D Volume Maskara en en en sevdiğim fırça tipinde fırçası olan bir maskara olduğu için ilk puanını daha kapağı açar açmaz kazanıyor benden. Fırçası sık, kısa ve plastik çıkıntılardan oluştuğu için kirpikleri çok güzel tarıyor,tek tek ayırıyor ve uzatıyor. Islak yapılı bu maskarayı kat kat uygulamak mümkün.Kirpiklerde ağırlaşmıyor, topaklanmıyor ve diğer katları uygularken kirpikler yapışmıyor.Uygulanan kat miktarı verdiği hacmi artırsa da vahşi bir hacim beklememek gerekiyor.


revlon maskara kullananlar, revlon maskara yorumları

Revlon Photoready 3D Volume Maskara günlük bir maskara olarak ideal, hacim veren bir maskaranın üzerine tek kat uygularsanız şahane! 

revlon colorstay eyeliner kullananlar,revlon colorstay eyeliner yorumları

Revlon Colorstay Jel Eyeliner tarzında hali hazırda kullandığım bir eyeliner var: Flormar Passionate Dots Eyeliner. Mekanizma basit. Kapağın tepesini çekince basık ve enli sayılabilecek bir fırça sizi karşılıyor. Ben Flormar eyelinerın da fırçasını rahatlıkla kullanmıştım, bu fırçayı da sevdim.

revlon colorstay eyeliner kullananlar,revlon colorstay eyeliner yorumları

 Eyeliner yumuşacık bir yapısı olduğundan kolayca alınıyor,kolayca uygulanıyor.Simsiyah bir çizgi elde etmek için iki kat uygulamak garanti bir seçenek.Bu fırçayla çok ince bir hat oluşturmak biraz zorluyor fakat ideal ve kalın bir hat oluşturmak mümkün. Eyelinerın sabitlenmesi ve kalıcılığı gayet iyi. Kolayca temizlenmesi de hoş bir özellik olmuş. Yapısını,rengini,kalıcılığını, kısacası her şeyini çok sevdiğim bir ürün oldu. Bizimlesin ! 




Revlon Lip Butter ile pek anlaşamadım fakat diğer ürünlerini sevdim.Özellikle eyeliner süper! Oje başka bir postun konuğu olacak.Nail art çalışmayı düşünüyorum :) Çok yakında sizlerde en yakınınızdaki Watsons Mağazasında Revlon ürünlerini bulabileceksiniz.Ben fondöten almayı planlıyorum peki siz Revlon markasından ne alacaksınız?

Sevgiler..

1 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)