BU BLOGDA ARA

12 Mart 2015 Perşembe

Oshadhi Aromaterapi Yağları

Geçtiğimiz günlerde dünyaca ünlü  Oshadhi firmasından güzel bir paket aldım. Oshadhi, aromaterapi ve masaj yağları üreten köklü bir firma. Ürünleri %100 doğal yağlardan oluşan markanın ben, Fresh Breath, Lavandin Sweet Super ve Relax Masaj Yağını deneme fırsatı buldum.Ürünler elime geçince firmanın sitesinde uzun ve keyifli bir gezinti yaptım, Oshadhi'nin 'iyileştirici bitki' anlamına geldiğini de öğrendim. Bir aromaterapi markası için harika bir isim seçimi olmuş değil mi,bitkilerin iyileştirici gücüne hepimiz inanıyoruz herhalde?
,
aromaterapi yağı yorumları

Aromaterapi nedir sorusuna cevap arayarak başlayacak olursak; Aromaterapi nedense hep bana lüks bir hayatı anımsatıyor. Aromaterapiden söz açılınca evinde bilmem kaç tane yardımcısı olan, o masaj salonu senin, bu spa merkezi benim gezip duran zengin dizi karakterleri geliyor aklıma.Bu gereksiz detaydan sonra gelelim madalyonun diğer tarafına. Aromaterapi bitkilerin iyileştirici,rahatlatıcı ve güzelleştirici etkilerini bizlere 'bitki özlerini yağlarla birleştirerek' sunan bir yöntem. Aromaterapik yağları cilde direkt temas ile ya da bir difüzör - buhurdanlık yardımıyla ortama salınımını sağlayarak kullanmak mümkün. Ben Lavandin Sweet Super ve Fresh Breath'i buhurdanlık yardımıyla kullanıyorum. Yağlardan istediğimi seçip,buhurdanlığa bir kaç damla damlatıp,mumu yakıyorum,yağ ısındıkça kokusu oramı sarıyor. Sevgili +Kermit Alemlerde 'nin yazısını okuyunca yağları suyla seyreltip kullanmaya başladım.Kokuları biraz hafifledi,bu halini daha çok sevdim!

aromaterapi ürünleri kullananlar

Lavandin Sweet Super(Esansiyel Yağ):Lavanta ile aynı özelliklere sahip fakat lavantanın  aksine canlandırıcı ve uyarıcı etkisi' olduğu iddia edilen bir ürün. Ortamdaki mikropları öldürücü özelliği olması benim için en önemli özelliği.Malum temizlik yaparak havada uçusan mikropları yok etmemiz mümkün değil, daha steril bir ortam yaratmak isteyenler için harika bir seçim olur, Lavandin Sweet Super.. Ayrıca dolaşım ve solunum sistemleri, halsizlik, anksiyete, kas ve baş ağrılarında kullanılabiliyor.Bu yağın baş ağrısı üzerindeki hafifletici etkisini,anksiyeteyi giderme etkisini denedim, onaylıyorum.

Fresh Breath(Sinerji): Daha rahat ve derin bir nefes almak için kullanıma uygun bir yağ Fresh Breath. Lavantanın kokusu, ocaliptusun ferahlatıcı kokusuyla birleşince gerçekten başarılı bir ürün çıkmış ortaya. Saç kurutmaktan nefret ediyorum bu da sinüzit sorunumun sürekli tekrarlamasına sebep oluyor.Dolayısıyla sürekli burun tıkanıklığı sorunu yaşıyorum. Bu koku odayı sardığında daha rahat ve derin nefes alabildiğimi fark ettim.

masaj yağı kullananlar


Relax Masaj Yağı: Kokusunu beyaz sabuna benzettiğim bu yağı bizzat deneyimleme fırsatı bulamadım.Yağı eşim spordan döndükten sonra, onun üzerinde denedim. Gerilen ve acıyan kaslarını gevşettiğini ve rahatladığını söyledi. Sanırım ben de şu sıralar sürekli ağrıyan bacaklarım için kullansam iyi olacak.

Ürünlerini çok sevdiğim Oshadhi markasının, başka bir çok yağı bulunuyor.Siteye uğrayıp (şuradan) kendinizi kaybedebilir gönül rahatlığıyla dilediğiniz yağı alabilirsiniz. Mesela ben Fresh Breath ile uzunca süren bir dostluğumuz olacağından eminim:)

Kokularla aram her zaman iyi olmuştu fakat bu kadar iyi hissettirenleriyle tanışmamıştım! Sizin aromaterapik yağlarla aranız nasıl?

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)