BU BLOGDA ARA

16 Mart 2015 Pazartesi

Kadınlar Günü Alışverişim // Alix Avien Eyeliner Pen & Rimmel London Provocalips Ruj

Kadınlar günü indiriminden almak istediğim tek şey Loreal İnfallible Mat Fondötendi. Tenime uygun rengini bulamayınca alamadım, sırf indirimi pas geçmeyeyim diye iki tane ürün aldım. Birisi Alix Avien Eyeliner Pen, diğeri ise Rimmel London Provocalips Ruj.


Koskoca bir indirimi sadece iki ürün alarak geçirdiğim için kendime verdiğim sözü tuttum.İhtiyacın olmayan hiçbir şeyi almayacaksın! İradem baya kuvvetliymiş,aynen devam edebilirim inşallah :) 


 alix avien eyeliner pen yorumları,

Alix Avien Eyeliner Pen'i devamlı okuduğum bir çok blogda görünce almayı aklıma koymuştum.Severek kullandığım Loreal Eyeliner da bitmek üzereydi o yüzden uygun fiyatlı bir alternatif  olan Alix Avien'i tercih ettim.

 alix avien eyeliner pen kullananlar

Keçe uçlu eyelinerları hep çok kullanışlı bulmuşumdur.Bu eyeliner da kullanışlı, Dipten uca incelen bir aplikatörü var. Aplikatör gözü acıtmayacak kadar yumuşak,bastırınca açılmayacak kadar da derli toplu .Alix Avien kalem eyeliner ile ister ince,ister kalın, net, keskin ve simsiyah bir hat oluşturmak mümkün. Eyelinerın sabitlenmesi ve kalıcılığı iyi, çıkarılana kadar yerinde duruyor.Akma,bulaşma sorunu yok. Minik bir hatırlatma tek katta bile yeterince siyah,fakat ikinci kat geçilirse simsiyah bir eyelinerınız olacak! (İndirimsiz Fiyatı 20 Tl

 alix avien eyeliner pen yorumları

Eyelinerın tek kat uygulanmış hali.Maskara başka bir yazının konusu olacak :) 

rimmel london provocalips ruj kullananlar, rimmel london provocalips yorumları

Rimmel London Provocalips ise Apocalips'lerin kardeşi.Ama çok çok çok daha başarılısı! 16 saate kadar dayanıklılık vaadi olan ruju,kalıcılık iddiasına inanmadığım halde sırf almak için aldım. Ama rujun iddiasının gerçek olduğunu bilseydim en az 3 renk daha benimle eve gelirdi. Ben hayatımda bu kadar kalıcı bir ruj daha kullanmadım!

rimmel london provocalips  ruj kullananlar

Provocalips rujlar çift taraflı.Klasik gloss aplikatörü olan biri renkli biri şeffaf iki tarafı var.Renk olarak Little Minx'i tercih ettim. Little Minx capcanlı bir fuşya/pembe.Bu tonları çok sever oldum, şu sıralar iddialı renkler hoşuma gidiyor. Rujun sürümü Apocalipsler gibi kolay, ilk sürdüğünüzde hafif yapışkan bir his bırakıyor.Kuruyup sabitlenince yapışkan his kayboluyor. Rengi uyguladıktan sonra, şeffaf gloss gibi olan tarafı uygulayıp ruju sabitliyorsunuz. Gloss gibi olan kısmı uygulayınca ruj parlıyor, ben mat kullanmak istediğim için o tarafı kullanmıyorum.Zaten sabitleme etkisi olan tarafı kullanmadan da rujun bir yere gitmeye niyeti yok.Kazıyarak çıkarmadan, yerinden oynamıyor :)  Makyaj temizleme suyuna dahi direndi varın düşünün  ne kadar kalıcı olduğunu. (İndirimsiz Fİyatı 19.90 Tl)

rimmel london provocalips ruj kullananlar

Rujun benim dudaklarımdaki duruşu da böyle.Rengi neredeyse tam olarak yakaladım.

Ben bu iki ürünü de çok sevdim.Alix Avien Eyeliner Pen'i ilk indirimde yedeklerim, Provocalips'in ise ilk indirimde beğendiğim tüm renklerini alacağım.Ruj tazeleme derdine kim son vermek istemez ki? 

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Provocalipsleri çok merak ettim, tam benim gibi tembellere özel ^,^ İkisi de çok yakışmış Goncimo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım :) Provocalips gerçekten 10 numara 5 yıldız :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)