BU BLOGDA ARA

30 Mart 2015 Pazartesi

HC Hair Care Tria // Kolay Tarama Spreyi

Söz konusu saç olunca farklı ürünler denemeyi çok seviyorum.Kullanılan ürünün sonuçlarını çok kısa sürede gözlemlemek mümkün oluyor.Çabuk sonuç almaktan acayip keyif alıyorum.


hc hair care, hc saç bakım ürünleri

Blog yazmaya başladığımdan beri de onlarca farklı markanın bir çok farklı ürününü kullandım. Saç bakım favorilerim her ne kadar belli olsa da yeni ürünlerle yelpazeyi genişletmekte de sakınca görmüyorum.
Kolay tarama ürünleri de denemeyi sevdiğim ürün grupları arasında yer alıyor.Saçlarım ince telli olduğu için yıkama sırasında çok fazla karışıyor.Mutlaka tarama kolaylığı sağlayan bir ürün kullanmam gerekiyor. Kimi zaman yıkama sonrası krem kullanırken,kimi zaman da banyo sonrası kullanılan Gliss kolay tarama spreyini tercih ediyordum. Gliss'in zamanla saçlarımı erken yağlandırdığını fark ettikten sonra (1.5 şişe kullandım) kolay tarama ürünü kullanmayı bırakmıştım.Ürünlerini severek kullandığım HC Hair Care markasının yeni çıkardığı kolay tarama ürünü olan Tria ile kolay tarama ürünü kullanmaya tekrar başladım.

hc hair care, hc saç bakım ürünleri

Tria 75 ml'lik plastik ambalajda kullanıma sunuluyor.Rengi pembemsi-kırmızımsı olan, sıvı keratin destekli  ürün çalkalanıp saça püskürtülerek kullanılıyor. Ürünü saçın tamamına uygulayabilirsiniz, saç dibine temas etmesinde  herhangi bir sakınca yok. Tria'yı bu özelliğiyle diğer ürünlerden ayrı bir yere koymak mümkün.
Ürünü çalkalayıp nemli saçıma 4-5 fıs püskürtüyorum.(Kuru saça da uygulanabiliyor.) Hiç beklemeye gerek kalmadan saçlarımı tarıyorum.Ürün saça yumuşaklık ve kayganlık sağlıyor. Bu sayede saçlar kırılmadan,yolunmadan kısa bir sürede taranıyor. Yani ince telli saçların en büyük problemlerinden biri olan tarama esnasında kırılma/dökülme sorununu bu ürünle ekarte etmek mümkün.

hc hair care, hc saç bakım ürünleri

Kolay saç tarama ürünlerinden benim beklentim vaadini yerine getirmesinin yanında,bir de saçı erken yağlandırmaması. Tria bu konuda benden kesinlikle geçer not alıyor.Ürünle tanıştığımdan bu yana her yıkama sonrası bu ürünü kullandım.Saçımın yağlanma süresine olumlu ya da olumsuz bir etkisi olmadı. Saçlarımda elektriklenme, kabarma ya da yapışma sorunu da yaratmadı. Bu ürün de sürekli alınacaklar listeme hızlı bir giriş yaptı, 4.favori HC ürünüm dünyama hoş geldi! 

Tria'nın içeriği şu şekilde; Phyto Kreatin, Vitamin Kompleksi, Koruyucu ve Aktif Bileşenler. Eğer kolay tarama sağlayan bir ürün arayışındaysanız Tria önceliğiniz olsun. Fiyatı 10 TL olan ürünü şuradan inceleyebilir,dilerseniz alabilirsiniz.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)