BU BLOGDA ARA

26 Mart 2015 Perşembe

Cyrene Argan Sütü

Daha önce yağını bir çok ürünün içerik listesinde görmeye alışkın olduğumuz, faydaları say say bitmeyen argan bitkisinin sütünün de olabileceğini hiç düşünmüş müydünüz? Varmış, arganın sütü de çıkarılabiliyormuş! Temiz içerikli,vegan ve cruelty free ürünleriyle göz dolduran, Cyrene Biocosmetics kimsenin aklına gelmeyeni yapmış, Argan'dan sütü çıkarmış ve Argan Sütü Serumunu piyasaya sürmüş.


cyrene kullananlar, cyrene
Ürünün kullanmadan,daha önce herhangi bir serum kullanmadığım için neyle karşı karşıya olduğumu bilmiyordum. Biraz tereddütle ürünü kullanamaya başladım.Defne yaprağı özü ile zenginleştirilmiş %100 doğal Cyrene Argan Sütü Serumunu, sadece akşamları, temizleyip- toniklediğim cildime ve boynuma uygulayarak kullanıyorum.Böyle kullanmayı tercih ettim çünkü sabah - akşam kullanım karma /yağlı cildime ağır gelebilir.İki damla ürün tüm yüzüme ve boynuma yetiyor. Ürünün damlalıklı olması ürün israfını engellerken, hijyenik bir kullanım da sağlıyor. Parmağımın ucuna damlattığım ürünü diğer parmağıma da paylaştırarak uyguluyorum, serum kolayca dağılıyor,hızlıca emilip, cilde nüfuz ediyor, saniyeler içinde yumuşacık bir ciltle baş başa kalmış oluyorum. Ürün içerdiği mikro süt taneleri sayesinde cildi beslerken,cildin ihtiyaç duyduğu nemi cilde hapsediyor. Nemlendirme özelliği o kadar etkili ki, ertesi gün hissedilir derecede nemli yumuşacık ve aydınlık bir ciltle güne başlıyorum. Cildimde aşırı bir yağlanma sorunu da olmuyor.O kadar minik bir damlanın bu kadar etkili olması hem şaşırtıcı, bir o kadar da keyif dolu bir his!


cyrene kullananlar, cyrene

Tüm cilt tiplerinin seveceği,cilde ihtiyaç duyduğu nemi başka bir ürüne gereksinim duymadan, en doğal yolla veren etkili ve başarılı bir ürün Cyrene Argan Sütü Serumu.Siz de ürünü almak ve keyfini sürmek isterseniz Cyrene'nin kendi sayfasından ya da Lila Kutu'dan temin edebilirsiniz. Fiyatı 85 TL, piyasadaki serumlara karşılaştırıldığında, içerik açısından oldukça temiz olduğundan bu fiyat gözden çıkarılabilir. Hem bir-iki damlası günlük ihtiyacı karşıladığı için 30 ml'lik ambalajdaki ürün çok uzunca bir zaman kullanılabilir.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Çok sevdim argan sütünü ben kesinlikle tekrar almaya değer ^^

    YanıtlaSil
  2. Bende de deneme boyu var ama tüm seti birlikte kullanmak istediğim için bir türlü kullanmaya başlayamadım. Çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)