BU BLOGDA ARA

27 Şubat 2015 Cuma

Yves Rocher Pure System Serisi - 2 // Sıkılaşırıcı ve Matlaştırıcı Tonik

Gözenekli bir cildiniz varsa cilt bakımındaki en önemli aşamalardan birisi, cilt temizliğinin ardından uygulanan toniklemedir. Yani en azından bildiğimiz bu.Ben, konu cilt bakımı ve gözenek sorunsalı olunca her türlü öneriyi dikkate alıp, mantıklı olduğunu düşündüklerimi uygulamaya çalışıyorum fakat gözenek sorunun kalıcı bir çözümü olduğuna inanmıyorum. Toniklemenin de gözenekleri sadece bir miktar daha temizlemekten öteye gittiğini düşünmüyorum.Toniklerle ilgili yorum yaparken genel fikrim temizleme üzerine yoğunlaşmış oluyor yani.

Yves Rocher Pure System Sıkılaştırıcı ve MatlaştırıcıTonik
Cilt bakımında rutin ürünlerin olması aslında önemli olsa da ben farklı markaların ürünlerini denemeyi sevdiğim için bitenlerin yerine başka başka ürünler alıyorum. Yves Rocher Pure System toniği de cildim akneye meyilli, gözenekli olduğu için tercih etmiştim.30 yaşıma gelmiş olmama rağmen hala sivilcelere çözüm bulmak için uğraşıyor olmak çok can sıkıcı gerçekten. 
Ürün hakkında en önce söylemek istediğim şey kullandığım en ilginç tonik olduğu.Oldukça koyu kıvamlı, jelimsi bir yapısı var. Kokusu Yves Rocher'nin klasik bitkisel kokusu olacakmış ama yoğun alkol kokusuyla karışınca hedef biraz şaşmış görünüyor.
Toniğin uygulanması biraz meşakkatli bana kalırsa.Jelimsi yapıda olduğu için normal tonikler gibi pamuğa döküp uygulamak mümkün olmuyor. Bir pamuğa döktüğüm ürünü yüzümün bir kaç yerine dokundurarak dağıtıyorum.Daha sonra aynı pamukla tüm yüzüme uyguluyorum.Tonik gözenekleri derinlemesine temizliyor.Yapış yapış,yağlı bir his bırakmıyor,ama cildi biraz geriyor. Matlaştırma vaadini gerçekleştiriyor ve anlık sıkılaştırma etkisi de gözlemlenebiliyor.Uzun vadede gözenekler üzerinde kalıcı bir etkisini ise görmedim.Yani 'anlık sıkılaştırma' tamam ama bu ürünü (de) 'sıkılaştırma' konusunda başarılı bulmadım.

Yves Rocher Pure System Sıkılaştırıcı ve MatlaştırıcıTonik

Yves Rocher Pure System Toniğin temizleme yeteneğini sevsem de yapısını ve yoğun alkol kokusunu sevemedim.O yüzden bir daha tercih etmeyeceğim. Bunu bitirebilirsem Cyrene markasına ait toniği almayı düşünüyorum.

Peki siz Yves Rocher'nin bu serisine ait ürünleri denediniz mi? Eklemek istediğiniz bir şeyler varsa yazın lütfen :)

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Toniğiyle ilgili benim de en muzdarip olduğum şey koyu kıvamı ve jelimsi yapısı. Üründen uzaklaştırıyor resmen bu durum. Sıvı fresh tonikler daha kolayına geliyor insanın. Pamuğun üzerine döküp biraz yaydıktan sonra yüzüme uyguluyorum ben de.

    YanıtlaSil
  2. ben de bu toniği hiç sevemedim, bitiremeden çöpe gitti.. ilk izlenimim yapış yapış bir his bıraktı yüzümde. 6 ay kadar kullandım ama bir etkisini göremedim maalesef
    blogunu yeni keşfettim, seni taaibe aldım bende bloguma beklerim
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Tonik kullanmaya yeni başladım o yüzden pek bilgim yok. İlk toniğim olarak bunu tercih ettim.merak ettiğim uyguladıktan sonra yıkıyor muyuz ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)