BU BLOGDA ARA

13 Şubat 2015 Cuma

Yves Rocher Pure System Serisi - 1 //Gözenekleri Derinlemesine Arındıran Yüz Temizleme Jeli

Yves Rocher'nin Pure System serisi akneli ve siyah noktalı ciltler için geliştirilmiş bir seri. Serinin ürünleri içerdiği Aloe Vera Özü ve Salisilik Asit ile sivilce oluşumunu engellemeyi, sivilce izlerini ve gözenekleri derinlemesine temizleyerek, siyah noktaları gidermeyi vaat ediyor. Artık çok fazla sivilce çıkarmıyor olsam da, hala dönemsel problemler yaşıyorum,ayrıca gözenekli ve siyah noktalı bir cildim olduğu için seriye bir şans vermek istedim. Pure System Serisinden 3 ürün aldım; Gözenekleri Derinlemesine Arındıran Yüz Temizleme Jeli, Gözenekleri Derinlemesine Temizleyen Tonik, Sebum Dengeleyici Maske. 

Serinin ilk yazısı ise, cilt temizliğinin birinci aşaması arındırma işleminin kahramanı olan yüz temizleme jeli üzerine olacak.

Yves Rocher Pure System Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

Öncelikle bu ürünün peeling etkili bir ürün olduğunu belirterek yazıya başlayayım. Peeling etkili ürünlerin ise akneli ciltler için asla uygun olmadığını düşünüyorum.Kim o taneciklerle akneleri perfore etmeyi ister ki? En azından ben istemem, o yüzden bu jeli alırken biraz düşündüm.İrinli akne problemim olmadığı için siyah noktalarımdan kurtulmayı hedefledim. Neyse ki korktuğum gibi bir sonuçla da karşılaşmadım.
Ürün jel kıvamında, kahverengimsi-hardal sarısı renkte, yoğun tanecikli yapıda.Fakat tanecikler iri ve sert olmadığı için cildi çizmiyor. Hatta bazen yüz temizleme fırçasıyla bile kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamıyorum. Ürün cilde uygulandığında köpürüyor, cildi nazik bir şekilde temizliyor. Temizlemesi iyi, uygulama ardından cildim ferahlamış ve arınmış oluyor. Tonikleme işleminde pamuğumun kirlenmemesi de, ürünün cildimi iyi arındırdığının kanıtı niteliğinde. Ayrıca bu jel sebum dengesini düzenlemekte iyi ve bu işi cildimi germeden, gereğinden fazla kurutmadan yapıyor.Ürünün kokusuyla çok barışık olduğumu söyleyemeyeceğim, ama çok da rahatsız değilim.

Yves Rocher Pure System Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

Gözenekler üzerinde iyi temizlemek dışında herhangi bir etkisini görmediğim bu ürünü cildimi iyi temizlediği ve sebum dengesini sağladığı için sevdim.Sivilce izlerini giderip gidermeyeceğini gözlemlemek için daha uzun ve daha düzenli bir kullanım şart, ama cildimdeki kızarıklıklar hafifledi diyebilirim.Tabi bu sonucu tek bir ürünle aldığımı söyleyemeyeceğim, kullandığım tonik ve kremin de etkisi göz ardı edilemez. Ne de olsa cilt bakımı bir ekip işidir, değil mi? 

Sonuç olarak ben bu ürünü tekrar alır mıyım diye sorarsanız, cevabım evet olur. Ama daha bu yazıyı yazarken Cyrene markasına ait cilt bakım setini sipariş ettim bile. Yeni ürünler denemeyi seviyorum :)

Yves Rocher Pure System Serisi yazılarını tonikle devam ettireceğim. Sizin de seri ve bu ürün hakkındaki yorumlarınız bekliyorum.

Fiyat: 27.90 TL

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)