BU BLOGDA ARA

11 Şubat 2015 Çarşamba

Watsons Duşta Vücut Kremi

Nivea'nın başlattığı duşta vücut kremi akımına, yakın zamanda piyasaya sürdüğü duşta vücut kremiyle Watsons da katıldı. Duşta vücut kremi fikrini, banyo sonrası kremlenmekten nefret  ettiğim için çok sevmiştim ve başka markaların benzer ürünlerini denemek de bu açıdan keyifli oluyor :) 

Watsons Duşta Vücut Kremi

Nivea'nın ürününü sevmiştim.Ama ikisini karşılaştırınca Watsons'un duşta vücut kremini bir adım daha önde buldum. Yapısal olarak daha akışkan olması, uygulamayı kolaylaştırıyor. Uygulaması kadar durulanması da kolay olan krem ciltte ağırlık yapmıyor, yağlı tabaka bırakmıyor. Kokusu hafif, biraz daha yoğun ve kalıcı olmasını isterdim açıkçası. Böylece duştan sonra da hissedilebilir, duş keyfini bir adım öteye taşıyabilirdi. Kremin nemlendirmesi ise orta düzeyde , normal ciltler sever ama kuru ve çok kuru ciltler için yetersiz kalabilir. 

Tekrar olacak ama duşta vücut kremlerini fikir olarak seviyorum.Kuruyan cildimi - özellikle kış aylarında - banyo sonrası kremlemeye üşendiğim için nemsiz bırakmamış oluyorum. Bu kremlerle bu sorundan kurtuldum. İçerik olarak sizi rahatsız etmezse Watsons duşta vücut kremini deneyebilirsiniz. 

*Tanıtım Ürünüdür.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)