BU BLOGDA ARA

21 Şubat 2015 Cumartesi

Isana Duj Jeli // Maracuja & Kokos

Duş jelleri herkesin olduğu gibi, benim de çok tükettiğim ürünler. Neredeyse her gün duş aldığım için bu sonuç kaçınılmaz oluyor.Ayrıca duş keyfi yaşamayı seven biri olarak bir duş jelinin sadece temizliyor olması beni asla tek başına tatmin edemiyor. O yüzden farklı markaların farklı kokulu ürünlerini denemeyi seviyorum.

Isana Duj Jeli // Maracuja & Kokos
Isana markası Rossmann'larda satışı yapılan bir Alman markası.Markanın bir çok ürünü var.Ancak benim sık uğrayamadığım Rossman'a gittiğimde gözüme en çok çarpan ürünler markanın duş jelleri oluyor.Her seferinde reyonun önünde epeyce zaman harcıyor, o bin bir çeşit ürünü koklarken mest oluyorum.

Önce de belirttiğim gibi duş jelinin sadece temizliyor olması bana asla yetmiyor. Nedense şampuanda dikkat ettiğim temiz içerik konusuna,konu duş jeli olunca pek takılmıyorum, yani bu konuyu es geçersek bir duş jelinden istediğim iki şey daha var;
güzel koksun ve cildi kurutmasın! Hepimiz isteriz dediniz sanki, neyse :)

Isana Duj Jeli // Maracuja & Kokos

Bu duş jeli bana istediğim şeyleri tam olarak veriyor.Güzel köpürüyor,kremsi yapısıyla cildimi nazikçe temizliyor ve kurutmuyor. Kokusu ise muh-te-şem! Çok ferah, tatlı bir narenciye kokusu desem zihninizde canlanır sanırım. Kokunun kalıcılığı iyi değil fakat duşta aldığım keyif bana yetiyor da artıyor. Fiyatı 2 küsür TL olan bu duş jelini çok sevdim. Çok fazla çeşit seçeneği olan Isana duş jellerinin,size hitap eden bir kokusuna şans verebilirsiniz.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Ben de bayılarak kullanıyorum bu duş jellerini :):)

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm merak ettiğim bir üründü yazın çok iyi oldu mutlaka denenmeli :) bu arada seni bloğumdaki 8mart hanımeli hediyeleşme etkinliği ne davet ediyorum katılırsan çok mutlu olurum sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. Bana şu ana kadar kullandıklarım çok sulu gelmişti. Ben daha tok seviyorum. Ama bunu denemem gerek. Güzel kokuya hayır diyemem. Dolap ağzına kadar dolu olsa bile!

    YanıtlaSil
  4. Bunun yeşil kapaklısı var adını unuttum şimdi aynı nivea gibi kokuyor bunlara ben de bayıldım <33<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)