BU BLOGDA ARA

23 Şubat 2015 Pazartesi

Favori Ürünlerim // Saç Bakım

Son zamanlarda sadece ürün tanıtımı yazısı yazdığımın farkındayım, vakit sorunsalı yüzünden nail art çalışamıyorum. Blog tekdüze bir hal aldığı için biraz huzursuzum açıkçası. O yüzden çok farklı bir şey değil, herkesin yaptığı ama benim yer vermediğim 'cilt bakım rutinim,günlük makyajım ve kullandığım ürünler, favori saç ürünlerim..' gibi yazılar yazmaya karar verdim.Bu tarz yazıları okumak benim hoşuma gidiyor, belki blogumu da biraz renklendirir ve hareketlendirir diye düşündüm.


Önceliği FAVORİ SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİM yazısına vermek istedim. Zira şu sıralar saçlarım için ciddi çaba harcıyorum. İnstagramdan takip edenler bilir, belimde olan saçlarımı stresli bir dönemimde küt kestirmiştim. Hala saçlarımı asimetrik küt kesimli olarak kullanıyor, 2-3 haftada bir de kestirmeye devam ediyorum.Uzun saçlıyken çok fazla bir bakıma ihtiyacı olmayan saçlarımın şu anda ekstra ilgiye ihtiyacı var.Çünkü sürekli ısıyla şekillendirmek durumunda kalıyorum. 

Favori saç bakım ürünlerim 7 tane. Bu ürünlerden ilki;


HC Hair Care Complex

*HC Hair Care Complex: Complex içinde hiç kimyasal barındırmayan , 14 farklı bitki özü/ bitkisel yağ (organik zeytin yağı,sinemaki,biberiye,çörekotu yağı,dulavrat otu,susam yağı,ısırgan otu,hint yağı,kekik,papatya,badem yağı,jojoba yağı,fındık yağı,buğday yağı)  içeren bir saç bakım ürünü. Bu saç bakım yağını saçlarıma haftada bir uygulayıp, bir-iki saat bekliyorum. Etkileri gerçekten harika,saçlarımın dökülme ve kırılma sorunu azaldı, parlaklığı arttı,saçlarım hacimli ve kolay şekil alır hale geldi.3. şişemi neredeyse yarıladım :) 


HC Hair Care Şampuan

*HC Hair Care Şampuan: Bir şampuandan öncelikli beklentim temiz içerikli olması, ama çoğu temiz içerikli şampuan köpürmüyor ve saçları fazla keçeleştiriyor. HC Hair Care markasının şampuanı ise içerik olarak temiz,kolay ve nispeten iyi köpüren bir şampuan.Saç temizlemede başarılı ve keçeleştirme problemi minimum düzeyde. Sevmeyeyim de ne yapayım? Firma gönderimi diğer ürünleri denediğim için bu şampuanı kullanmaya ara vermiştim, elimdeki ürünleri bitirince banyomdaki yerini tekrar aldı :)


HC Hair Care Ovex

*HC Hair Care Ovex : Ovex ise 5 dakikada saç canlandırma vaadiyle piyasaya sürülen bir saç kremi/maskesi. Mis gibi baharat kokan ürünü fazla ıslaklığı alınmış saçınıza uygulayıp, 5 dakika beklemeniz mutluluğu yaşamanıza kafi geliyor. Fazla durulanmadan kullanılması gereken ürün, saçları yumuşatıyor,parlatıyor ve saçların şekil almasını kolaylaştırıyor. Elektriklenme sorununu da kısmen azaltıyor. 2 büyük kavanoz ve görselde gördüğünüz gibi bir tüp ürün bitirdim.4. ürün banyo rafımdaki yerini aldı.

Buraya kadar saç bakım kısmını üstlenen ürünlerden bahsettim. HC Hair Care ürünleriyle firmanın gönderimleri sayesinde tanıştım.Şimdi ürünlerin müptelası durumundayım desem yalan olmaz. Ürünleri bittikçe alıyor, keyifle kullanıyorum. Sıra şekillendirme aşamasında bana yardımcı olan ürünlere geldi.Bunlardan ilki ise;


Style Expertise 'Defence' Isıdan Koruyan Sprey

Style Expertise 'Defence' Isıdan Koruyan Sprey: Sık sık saç şekillendirdiğim için saçımı ısıdan koruyacak bir ürün almam gerekiyordu.Tercihimi Watsons'ta satılan Style Expertise markasından yana yaptım.Bu spreyi banyo yaptıktan sonra nemli saçlarıma uyguluyorum. Ertesi sabah da saçlarımı şekillendiriyorum.Ürünü nemli saça uygulayıp, saçların kurumasını beklemek gerektiği için bu uygulama yoluna gittim. Şimdilik saçlarımda yıpranma belirtisi yok, yanık kokusu da :)


Style Expertise 'Smooth' Elektriklenmeyi Önleyen Serum:

Style Expertise 'Smooth' Elektriklenmeyi Önleyen Serum: Saçlarımın elektriklenme sorununa tam olarak bir çözüm bulamıyordum.Complex ve Ovex'e bu konuda yardım edecek bu ürünü aldım. Nohut büyüklüğünde avucuma sıktığım ürünü, ellerim arasında ısıtıp nemli saçlarıma uyguluyorum.Sonuçtan memnunum,saçlarım daha söz dinler,daha pürüzsüz ve parlak hale geldi. 


Morfose Saç Spreyi

Morfose Saç Spreyi; Şekillendirmenin sonrasında en önemli adım saça, şeklini korumasını sağlayacak yardımı yapmaktır. Saçlarımı şekillendirdikten sonra Morfose saç spreyini kullanıyorum, saçlarımı sertleştirmeden görevini yerine getiriyor.Tam istediğim gibi! Zira kafamla birlikte sağa sola dönen kalıp gibi saçlar hiç benim tarzım değil,saç dediğin biraz uçuşur, değil mi?
Saçlarımı düzleştirince tek başına bu sprey yetiyor, fakat saçlarıma maşa yapınca bir de jöle kullanmam gerekiyor.Jöle olarak Otacı ve Style Expertise markalarını tercih ediyorum.


Elidor Kuru Şampuan

*Elidor Kuru Şampuan: Son favori ürünüm ise, beni saçlarımı her gün yıkama derdinden kurtaran Elidor Kuru Şampuan. Saçı yeni yıkanmış gibi gösteren ve hacimlendiren başarılı bir ürün. 3. şişeyi kullanmaya başladım bile. 

Favori saç bakım ürünlerim bu kadar.Aslında bu listeye iki şampuan daha ekleyebilirdim ama en favorilerimle yetineyim dedim.Zaten bu haliyle bile oldukça uzun bir yazı oldu,umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur :) Ürünlerin daha detaylı yazılarını okumak isterseniz başlıklara tıklamanız yeterli. ( '*' Tıklanabilir başlık)

Sizin bu ürünlerden kullandıklarınız, bu ürünü ben de çok seviyorum dedikleriniz var mı? 

Sevgiler..

6 yorum:

  1. HC benimde favorim oldu,gerçekten başarılı marka..

    YanıtlaSil
  2. merhaba, morfose saç spreyini nereden alıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kuaförümden alıyorum herhangi bir yerde rastlamadım ama kipada köpüğü var markanın, belki spreyi de vardır..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)