BU BLOGDA ARA

7 Şubat 2015 Cumartesi

Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan // Yağlı Saçlar İçin

Saçlı derinin kendine özgü bir florası vardır. Her gün saç yıkamak, koruyucu bakterilerin zarar görmesine ve doğal floranın bozulmasına neden olur.Bu da saç derisinde kepeklenme, saç dökülmesi gibi sorunları beraberinde getirir. Bunları neden mi yazdım, çünkü bugün size her gün saç yıkama derdine son veren ELİDOR CANLANDIRICI  KURU ŞAMPUAN' dan bahsedeceğim.

ELİDOR CANLANDIRICI KURU ŞAMPUAN // YAĞLI SAÇLAR İÇİN

Her gün saç yıkamanın ne kadar zararlı olduğunu, ve ideal saç yıkama süresinin üç günde bir olduğunu bildiğim halde, çabuk yağlanan saçlarım olduğu için saçlarımı her gün yıkamaktan kendimi alamıyordum, -dum diyorum çünkü kuru şampuanlarla tanışınca süreyi uzatmam mümkün oldu.
Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan sprey formunda bir ürün.Uygulaması da oldukça kolay. Şişeyi çalkalayıp 20-30 cm uzaktan saçların yağlanmış olan bölgesi/lerine püskürtülüp 1 dakika beklemek yeterli. Daha sonra dilerseniz elinizle ya da tarayarak ürünü dağıtıyorsunuz, ta taaam saçlar yıkanmış gibi! Saçları gerçekten yeni yıkanmış gibi göstermesinin yanında hacim verme konusunda da çok çok başarılı bir ürün.Performansını gerçekten beğendiğim bu ürünle ilgili,ayrıca  değinmek istediğim iki şey var;
birincisi, kuru şampuanın (tüm markalara için geçerli) bir kez uyguladıktan sonra ertesi gün tekrar uygulanmaması gerekiyor -ki ikinci uygulamada başarılı sonuç vermiyor-,
ikincisi de, tavsiye niteliğinde olacak aynı gün saçlarınızı yıkayıp iyice arındırın! 

Saçı kimyasala maruz bırakmak mı,her gün yıkamak mı daha mantıklı diye sorarsanız bu konuda çok kararsızım.Kar zarar ilişkisi kuruyorum,sonuç; saçımı her gün yıkayarak önce şampuan, sonra saç kremi uyguluyorum,ardından şekillendirmek için ısıl işlem, şeklini korusun diye de bir miktar şekillendirici ürün. Aynı günün akşamı saçımı yıkasam bu işlemleri tekrar yapacağım, ama kuru şampuan kullanırsam sadece ekstradan bir ürün eklemiş olacağım.Sizce mantıklı olan hangisi? 


ELİDOR CANLANDIRICI KURU ŞAMPUAN // YAĞLI SAÇLAR İÇİN

Sonuç olarak Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan günü gerçekten kurtaran,'canlandırıcı' adının hakkını veren harika bir ürün.Ben üçüncü şişeyi aldım,siz de kuru şampuan almak isterseniz önceliği Elidor'a vermenizi tavsiye ederim.Memnun kalacaksınızdır! 

Sevgiler..  

1 yorum:

  1. Bir kaç markanınkini kullandım ama bu daha cazip geldi sanki : ) Iğdır'da bulabildiğim tek ürün olduğu için de gözlerim parladı! İlk fırsatta deniyorum =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)