BU BLOGDA ARA

16 Şubat 2015 Pazartesi

Cyrene Biocosmetic Alışverişi

Aslında gereksiz tüm alışverişlerimi durdurmaya, ihtiyacım olmayan hiç bir şeyi almamaya karar vermiştim. Ama bu son diyerek bir alışveriş daha yapmaya karar verdim..Elimdeki ürünler bitince insan ve çevre sağlığına zarar verecek hiçbir şey içermeyen,içerikleri saf,
doğal ,organik ve ECOCERT tarafından onaylı olan Cyrene markasına ait bakım ürünlerini almayı düşünüyordum, sitedeki kampanyadan haberdar olunca fırsatı kaçırmak istemedim.Ürünleri ileriki bir zamanda kullanmak üzere aldım. 

cyrene biocosmetic

Ben yağlı ve karma ciltler için olan Advanced Serisini tercih ettim.Setin içindekiler;
 tam boy CYRENE Advanced Micro Exfoliating Scrub (150ml)
 tam boy CYRENE AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel (150ml)
 tam boy CYRENE Advanced Acne & Oil Control Yüz Bakım Toniği (200ml) 


cyrene biocosmetic

Setin fiyatı 99 TL.Bu alışverişten karınız 70 TL gibi bir meblağ oluyor. Bu bile zaten oldukça karlıyken alışverişinize ek olarak sürpriz tam boy bir ürün ve bol bol CYRENE deneme boyu ürünler geliyor.

cyrene biocosmetic


Aldıklarım bu üç ürün.Kullanmak için sabırsızlanıyorum.

cyrene biocosmetic

Hediye olarak gelen ürünler ise bunlar. İki,hatta sabunla beraber üç tam boy ürün hediye geldi. Argan sütü gerçekten merak uyandırıyor.

Siteden alışveriş yapmak ise oldukça güvenli,site 256 bit SSL ile korunuyor.Firma yetkilileri çok çok ilgili. Ürünler kargoya çok hızlı veriliyor,benimkiler alışveriş yaptıktan bir gün sonra kargoya verildi (akşam sipariş vermiştim), ertesi gün de elime ulaştı.Kutu oldukça özenli hazırlanmış sizin de gördüğünüz gibi, dışı da havalı poşete sarılmıştı,yani ürünlere asla zarar gelemez. 

Eğer siz de bu fırsattan faydalanmak ister, kendinize uygun seti avantajlı bir şekilde almak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz. Cyrene markasının ürünlerini ayrıca Lila Kutu'dan da, satın alabilirsiniz.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Sizin önerinizle bugun bende hassas ciltler için olanından sipariş verdim. Gercekten cok uygundu fiyatı 2 tane bıle sipariş vermeyi düşündüm :) çok tskler :)

    YanıtlaSil
  2. Yazını okuduktan sonra merak edip baktım siteye ve harika ürünler var enkısa sürede sipariş vericem canım tskler paylaşım için.Bloğunuda takibe aldım hemen.Bende beklerim....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)