BU BLOGDA ARA

16 Ocak 2015 Cuma

Yves Rocher Nutri-Repair Hair Mask // Besleyici - Onarıcı Saç Maskesi

Saç ürünleri denemeyi çok seviyorum.Her ne kadar sürekli saç ürünü değiştirmenin saçlara zararlı olduğu söylense ve saç bakımında favori ürünlerim olsa da merakıma yenik düşüp yeni ürünler alıyorum. 
Bu gün de merakıma yenik düşüp aldığım,denediğim ve yazmak için neredeyse bitmesi beklediğim Yves Rocher Besleyici- Onarıcı Saç Maskesinden bahsedeceğim.


Saçlarım yıpranmış kategorisine girmiyor ama, sürekli ısıl işlem gördüğünden ve sprey ile maskelendiğinden yıpranma riski taşıyor. O yüzden doğum günü haftamda yapılan Yves Rocher kampanyasından saç ürünleri alırken bu maskeyi de sepete attım.  
Silikon, paraben ve boyar madde içermeyen, saç kremi kıvamındaki mis kokulu Yves Rocher Besleyici ve Onarıcı saç maskesini haftada en az 2 kez kullanıyorum. Bu maskenin en sevdiğim yanı saçta uzun süre bekletilmiyor olması.Yeteri kadar ürünü alıp saçımın dipleri hariç her yerine uygulayıp ( saç diplerine de uygulanabilir, tercih sizin) 5 dakika bekliyor sonra da saçlarımı güzelce duruluyorum. 



Maskenin yıpranmış saçlar üzerindeki etkisi ne olur bilemiyorum ama benim saçlarımı yumuşatıyor ve kolay taranır hale getiriyor. Saçlarımı ağırlaştırmıyor fakat şekil vermemi biraz zorlaştırıyor, elektriklenme sorunuma da herhangi bir etkisi olmadı. Uzun vadede ise saçlarımın daha nemli,canlı ve parlak göründüğünü de gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. 

Maskeyi genel olarak sevsem de bitirince aşk yaşadığım Ovex'le bir kaçamak yapmayı düşünüyorum. Bu ürün benim için bir Ovex değil ama performansı iyi bir ürün.Tekrar alınabilir!

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)