BU BLOGDA ARA

8 Ocak 2015 Perşembe

Rimmel London Stay Matte Pudra

Karma - yağlı cilde sahipseniz kullanmaktan asla vazgeçemeyeceğiniz ürünlerden biri de pudralar! Çok çeşitli markaların pudralarını denemedim açıkçası, çok fazla pudra denemeden uygun pudrayı bulmuş olmamı Görkem Karman'a borçluyum.Onun da severek kullandığı Stay Matte pudrayı bugün bloguma konuk edeceğim.

Rimmel London Stay Matte Pudra bir çoğunuzun zaten bildiği, sadece Watsons'larda satılan bir ürün. Stay matte oldukça hafif yapılı bir pudra,tozutma problemi neredeyse yok. Fırçaya kolayca alınıyor, kolay uygulanıyor, ciltle kolay bütünleşiyor, kabul kabuk görüntü oluşturmuyor, ağırlık yapmıyor! Gördüğünüz gibi bir çırpıda hakkında bir çok güzel şey söylenebilecek bir ürün!



Gelelim pudradan asıl beklediğimiz etkiye; matlaştırma! Yağlı cildiniz varsa hasret kaldığınız görüntülerden biri matlıktır.Yada uygun ürünü bulup hasretliği sona erdirmişsinizdir :) Anında matlaştırma etkisine sahip olan bu pudra, T bölgemdeki ve yanaklarımdaki parlamayı 5-6 saate kadar başarılı bir şekilde dizginliyor.Bu süre altına uyguladığın ürüne göre değişkenlik gösteriyor. Sonrasını o şekilde idare ediyorum.
Ama siz bu süre bana yetmez derseniz,tekrar uygulama yapmak için çantaya at çık ürünlerden değil maalesef. Ürün ne kadar iyiyse ambalaj kalitesi de bir o kadar kötü. Kapağı tam kapanmadığı için çantanızda/ makyaj çantanızda dağılma olasılığı çok fazla.



Stay Matte ambalaj sorunu dışında olumsuz yanı olmayan,uygun fiyatlı bir ürün.Transparan seçeneği de olan pudranın teninize uygun rengini seçip (bendeki warm beige) severek kullanmak üzere alabilirsiniz :) 

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Çok başarılı bir ürün severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Canım fırça olarak hangi markanın fırçalarını tavsiye edersin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ben The Balmım powder to the people adlı fırçasını kullanıyorum.Sert sayılabilecek bi kıl yapısı var ve cok hacimli bir fırça değil.Ben memnunum ama daha yumusak kıllı ve hacimli bir fırça arıyorsan Real Techniques pudra fırcasını tavsiye edebilirim.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Teşekkür ederim tercihimi yumuşak kıllı fırçadan yana kullanacağım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)