BU BLOGDA ARA

6 Ocak 2015 Salı

Rimmel London Kate Maskara // 004 Eye Rock Jet Black

Arka arkaya maskara yazısı yazabildiğime inanamıyorum! Maskara yazısı yazma konusundaki tutukluğumu bir kenara bırakıp Watsons'un yeni yıl  hediyelerinden biri olan Rimmel London Kate Maskara hakkındaki deneyimlerimi hızlıca sizlerle paylaşmak istedim.

Rimmel London Kate Maskara // 004 Eye Rock Jet Black


Maskara 004 Numara Jet Black. Renk olarak o kadar parlak ve siyah ki 'Jet Black' harika bir seçim olmuş. Bu tabir rengin hakkını veriyor.

Rimmel London Kate Maskara // 004 Eye Rock Jet Black

Maskaranın fırçası sevmediğim yapay kıllı fırçalardan, garip oyuntulu ve kıvrık şekli - Rimmel London Rockin' Curves maskaranın fırçasına benziyorde alışana kadar uygulamamı oldukça zorlaştırdı.İlk zamanlar göz kapaklarıma fazlaca bulaştırdım ama, oyuntulu kısmı kirpik diplerime yerleştirip, fırçayı hafif çevirerek kullandığımdan beri herhangi bir bulaştırma sorunu yaşamıyorum. Hem bu şekilde kullanınca kirpiklerimi daha iyi tarayıp, kıvırıyor. Uç kısmının daha hacimsiz ve kısa kılları göz pınarına yakın kirpiklere ve alt kirpiklere uygulama yapmayı kolaylaştırıyor.

Rimmel London Kate Maskara // 004 Eye Rock Jet Black

Maskaranın rengi harika, kıvrım verme ve uzatmada ki performansını sevdim.Topaklanma yapmıyor, bir kaç kat uygulansa da kirpiklerde ağırlaşmaya sebep olmuyor, kirpikleri birbirine yapıştırmıyor.Fakat hacim verme konusunda çok fazla başarılı değil. 
Maskara hakkında söyleyebileceğim iki olumsuz durum söz konusu.Birincisi gün sonunda dökülme yapıyor ve gözleriniz hafifçe bile yaşarsa hemen akıyor. İşten eve dönüp kendinizi hemen mutfağa atıyorsanız, bir soğan darbesiyle fena bir hal alabilirsiniz,denedim biliyorum :) İkincisi ise temizlerken çok fazla dağılıyor. Önce kirpiklerimi sonra da çevreye dağılan maskarayı temizlemek zorunda kalıyorum. 

Rimmel London Kate Maskara // 004 Eye Rock Jet Black

Maskaranın kirpiklerimi uzatıp belirginleştirmesini sevdim.Verdiği hacim benim için yeterli olsa da maskaradan beklentisi hacim olanlar için yetersiz kalacaktır. Bir baz uygulayarak dökülmesi de engellenebilir belki. Maskaranın kullandığım diğer maskaralardan tek belirgin farkı rengi o yüzden bittikçe alacağım bir ürün değil. 

Siz bu maskarayı denediniz mi? Fikirlerime ekleyeceğiniz bir şey var mı? Paylaşın benimle.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)