BU BLOGDA ARA

2 Ocak 2015 Cuma

Max Factor Wild Mega Volumising Maskara

Yeni yeni maskaralar denemeyi çok seviyorum ama maskara inceleme yazısı yazmayı pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim.O yüzden maskaralar neredeyse bitiyor,ben ancak yazılarını yazıyorum.Hiç yazmamaktan iyidir gene de :)

Bugün inceleyeceğim maskara sırf Watsons card indirim kuponum var diye,yani almak için aldığım, Max Factor Wild Mega Volume  Volumisig Maskara!

Max Factor  Wild Mega Volumising Maskara

Nedense Max Factor markası bir Maybelline, bir L'oreal yada Flormar gibi sıcak gelmiyor bana.Max Factor standının önünde hiçbir zaman uzun süre oyalanmadım,şöyle bir bakıp uzaklaşıyorum.Takip ettiğim bir çok blogda da markanın ürünlerine sık rastlamıyor olmam ilginç!

Max Factor  Wild Mega Volumising Maskara

Neyse, marka hakkındaki genel konuşmamı bitirip maskaraya geçeyim. Fırçası DNA sarmalına benzeyen, yapay kıllardan oluşuyor.Çok sevdiğim bir fırça türü değil ama - plastik fırçaları daha çok seviyorum - uygulama açısından bana zorluk yaşatmadı.Ortasındaki çukur kısım kirpik diplerine çok güzel yerleşiyor,uygulamak oldukça konforlu.

Max Factor  Wild Mega Volumising Maskara

Maskaranın rengi yeterince siyah. Kirpiklerimi belirginleştirmede fazlaca, dolgunlaştırma konusunda ise orta düzeyde başarılı bir ürün. Kirpiklerimi uzattığını düşünmüyorum, zaten böyle bir vaadi de yok, ama kirpiklerime güzel kıvrım veriyor.

Max Factor  Wild Mega Volumising Maskara

Maskara kat kat uygulamaya müsait ama ben kat kat uygulama konusunda pek başarılı değilim, ikinci katı bile geçerken kirpiklerimi birbirine yapıştırıyorum.Bakınız üstteki fotoğraf.Bu durumun maskaradan kaynaklandığını düşünmüyorum ( tamamen benim beceriksizliğim,tüm maskaralarda bu durumla karşılaşıyorum) zira tek kat uyguladığımda kirpiklerimi yapıştırmıyor. Ayrıca kirpiklerde ağırlaşmıyor, kalıcılığı iyi, gün içinde dökülme yapmıyor. Çıkarması da zahmetsiz.

Max Factor  Wild Mega Volumising Maskara

Maskaranın üstünde yazan 'Wild Mega Volume' yazısı biraz iddialı olmuş, kirpiklerde bir takma kirpik etkisi, çılgın bir dolgunluk yaratmıyor ama orta düzeyde dolgunlaştıran bir maskara olarak düşünülürse başarılı.

Benim beklentilerimi karşılayan bu maskarayı aranızda kullananlar var mı? Sizin fikirlerinizi de okumak isterim.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Yine iddialı sloganlarla ortaya çıkan ama ortalamanın altında kalan bir maskara... Biz ne zaman gönlümüze göre bir maskara bulabileceğiz acaba??

    YanıtlaSil
  2. Diyorum size Lancome Grandiose alın deneyin farkı görün!:) Gözlerinin rengine bayıldım ne kadar duru ve güzel! Güle güle kullanman dileğimle,,, Sevgiler!:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)