BU BLOGDA ARA

20 Ocak 2015 Salı

MAC Studio Fix Fluid Fondöten

Fondöten yazısı yazmak biraz beni zorluyor, ürün hakkındaki fikrimi uzunca bir zaman sonra netleştirebiliyorum.Gerçi bu bir çok ürün için geçerli bir durum ama özellikle ten ürünlerini yorumlarken daha özenli davranıyorum. MAC Studio Fix Fluid Fondöteni de 3.5 - 4 aydır kullanıyorum.Kafamda her şey fazlaca netleşti.

MAC Studio Fix Fluid Fondöten

Daha önce gene MAC fondöten denemiş almayı ertelemiştim, ama geçen İzmir seyahatimde Forum Bornova'daki Mac'e uğrayıp Studio Fix Fluid Fondöteni kaptım. İyi ki de almışım. Yapısı yoğun olmasına rağmen akışkan olan fondötenin 4 pumpu tüm yüzüme ve boynuma yetiyor.Boynuma da uyguluyorum çünkü yazın aldığım için rengi bir ton koyu geliyor.Açık renk alana kadar bu şekilde kullanmayı düşünüyorum.
Fondöteni genelde fırçayla uyguluyorum. RT Expert Face ve türevi fırçalarla uygulamak rahat oluyor.Ürün kolay dağılıyor,tenle kolay bütünleşiyor. Cilde neredeyse doğal ve aydınlık bir görünüm kazandırıyor.


MAC Studio Fix Fluid Fondöten

Kapatıcılığı yüksek, sivilce izlerimi gizlemekte oldukça başarılı.Renk eşitsizliklerini çok güzel dengeliyor. Kalıcılığı oldukça iyi.Karma/ yağlı ciltlerde 4-5 saat sonra parlama yapabiliyor, pudrayla desteklemek gerekiyor. Günlük kullanım için uygun mu derseniz aslında değil ama ben her gün kullanıyorum. Cildime verdiği porselenimsi görüntüyü seviyorum.Cilt kusurlarımı daha önce hiç bu kadar başarılı şekilde örten bir ürün kullanmamıştım.Beni makyajsız görmemiş insanlar, aşırı gözenekli bir cildim olduğuna inanmıyor mesela :) 
Ayrıca bu fondöteni her gün kullanmama rağmen sivilce sorunu ya da herhangi bir alerjik reaksiyonla karşılaşmadım. 

MAC Studio Fix Fluid Fondöten

Fondötenin tek sıkıntısı pompasız ambalajda olması.80 lira bir fondötene verip daha verimli kullanabilmek için 20 lira da pompaya vermek zorunda kalmak geçekten saçmalık ötesi.Bunun dışında Mac Studio Fix Fluid Fondöteni çok severek kullanıyorum, sanırım bundan sonra da ten rengime bire bir uyumlu olan rengini alıp kullanmaya devam edeceğim!

Sevgiler.. 

5 yorum:

  1. nedense bu fondötene karşı kuru bölgeleri çok vurgular gibi bir önyargım var ama sizde gerçekten çok güzel durmuş denesem mi dedirtti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim yağlı ama dönem dönem bazı bölgeler kuruyor, o bölgelerde biraz pütürleşiyor sanki. O yüzden denemeden almayın derim :) Sevgiler..

      Sil
  2. Çok sade ve öz bir inceleme olmuş severek okudum. Gerçekten kapatıcılığı muhteşem bir ürün. Yalnız sivilce yapmama konusuna katılmıyorum. Farklı bir görüş olması açısından yorum bırakmak istedim. Sivilceye sebep olduğu için kullanamadığım onun dışında bayıldığım bir fondöten oldu. Yeni almayı düşünenlere tavsiyem önce bir tester isteyip bir kaç kere kullanıp öyle almaya karar vermeleri yönünde. Eğer benim incelememi okumak istersen http://www.gozdeokul.com/index.php/2014/10/mac-studio-fix-fluid-fondoten-test/ linkine göz atabilirsin. Gelecek yazılarını heyecanla bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli görüşlerini paylaştığın için teşekkür ederim. Okuyanlar yorumunu da dikkate alacaktır eminim.Sevgiler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)