BU BLOGDA ARA

29 Ocak 2015 Perşembe

Lancome Paris Eau de Parfum // Miracle

Aslında bloga parfüm yazısı yazmayı çok mantıklı bulmuyorum.Çünkü her parfümün her tende duruşu aynı olmuyor. O yüzden bir parfümün sayfalarca nasıl mis koktuğu anlatılsa da teninize yakışmayacaksa anlamsız.
Geçenlerde aklımda olmayan bir anda, hiç ismini bile duymadığım bir parfüm aldım -parfümler konusunda biraz cahilimdir- Lancome Miracle! Aslında Kenzo Flower almaya niyetliydim ama zaman zaman çamaşır deterjanı gibi kokuyordu burnuma o yüzden 'acaba?' deyip vazgeçiyordum. 

Lancome Paris Eau de Parfum // Miracle

Araya farklı bir kaç parfüm sıkıştırdıktan sonra, -Christina Aguilera ve Tommy Girl  ikisi de yarılanmadı bile- geçenlerde saç boyası almak için uğradığım Kağan Parfümeri'den elimde Lancome Miracle ile çıktım. 30 ml'lik ürün 40 TL'ye satılıyormuş.Çalışanlarla uzunca bir süredir tanıştığımız için önerdiler. Bir fısla büyülendim resmen, harika bir çiçek kokusu ve tazelik hissine hayır diyemedim! Üst notası litchi ve frezya, Orta notası manolya,biber ve zencefil, alt notası ise yasemin,misk ve kehribar barındırıyor. Tüm özler öyle güzel harmanlanmış ki taze ,hafif bir bahar kokusu ortaya çıkmış. Parfümü sıktığımda benim burnuma çarpan ilk koku yasemin.Arada burnuma çalınan hafif ekşimsi kokunun ise zencefil ve biberden kaynaklandığını düşünüyorum. Kokunun kalıcılığı çok iyi değil, belirli bir süre sonra burnunuzdan siliniyor, 3-4 saate kadar da koku neredeyse kayboluyor.Ara ara tazelemek şart.Parfümle ilgili söyleyebileceğim en önemli şey ise parfümün tam bir beyaz ten kokusu olduğu. Deneme fırsatınız varsa mutlaka bir deneyin,ne de olsa tazelemek saniyelerinizi alır..

Lancome Miracle, pembe bir toz bulutunun kokusu..



Sevgiler..

1 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)