BU BLOGDA ARA

12 Ocak 2015 Pazartesi

Garnier Makyaj Temizleme Sütü // Normal ve Karma Ciltler İçin

Piyasada birbirinden farklı misel sular varken makyaj temizleme sütüne ne gerek var ki diye düşünüp, gene de bir tane makyaj temizleme sütüm olmazsa rahat edemeyecek kadar değişik bir insanım ben! Bebak makyaj temizleme sütüm bitince - ki üründen çok çok memnundum- yeni ürün denemiş olmak için Garnier makyaj temizleme sütünü aldım. Ah bu yeni şeyler deneme aşkı !! 

Garnier Makyaj Temizleme Sütü

Garnier Makyaj Temizleme Sütünün iki çeşidi var. Ben karma ve normal ciltler için olanını aldım. Üzerinde paraben içermez ve hassas ciltler için uygundur ibarelerini görünce biraz daha gönlüm rahat aldım ama mesela alkolü es geçmişim. Kapağı açınca hafif bir çiçek kokusu ve yoğun alkol kokusu burnunuza çarpıyor.

Garnier Makyaj Temizleme Sütü

Ürün losyon kıvamında. Yüz ve gözler için kullanılabiliyor, rimel ve eyelinerdan oluşan göz makyajımı da temizlemekte başarılı. Lakin alkol içerdiği için gözleri yakıyor.Tenimi temizlerken bile gözlerim etkilendiğinden göz makyajı temizliğinde  bir kaç kereden fazla kullanamadım.Göz makyajım için Garnier Makyaj Temizleme Suyunu tercih ediyorum.


Garnier Makyaj Temizleme Sütü

Ten makyajını temizlerken ise yüzümün sağ ve sol tarafı için az miktar ürünü ayrı pamuklara döküp cildimi temizliyorum. Ardında makyajın yoğunluğuna bağlı olarak az da olsa kalıntı bırakıyor. Cildimi bu tarz temizleyicilerden sonra yıkayarak arındırdığım için, ikinci aşamada ben o kalıntılardan kurtuluyorum.Ama siz tek başına bir temizleyici olarak kullanma niyetindeyseniz ikinci kez cildinizi temizlemeniz gerekecek.Ürünün diğer etkilerinden de bahsedecek olursam, ürün açıklamasında mavi nilüfer özünden dese de bence alkol içerdiği için cildi ferahlatıyor.Kolay emiliyor ve yağlı - yapışkan, ağır his bırakmıyor,cildi yumuşatıyor.

Ürünün üzerinde paraben içermez yazısını görüp arkasına bakma gereği duymadığım için öncelikle kendimi tebrik edeceğim.Evet, parabeni çıkarmışlar ama sonrası fena; mineral yağlar, alkol ve parfüm.. İçerik böyle olunca etkilerine de bayılmadığım için bir daha alacağımı sanmıyorum. Yollarımız yeni şeyler deneme aşkıyla kesişti ama daha başlarken biten bir aşk oldu bizimki :) 

Peki siz bu ürünü kullandınız mı? Ürün hakkında söyleyecekleriniz var mı? Yazın :)

Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)