BU BLOGDA ARA

26 Ocak 2015 Pazartesi

Bitenler // Ocak 2015

Ocak ayının son günlerine yaklaştık, bitenler yazısını yazmanın zamanı geldi çattı. Gene her zamanki gibi en çok banyo ürünü tükettim.


Önceliği gene saç ve vücut bakım ürünlerine vereceğim.Yukarıda gördüğünüz neredeyse tüm ürünlerin yazısı blogda mevcut. Ben kısaca bahsedeceğim uzun uzun okumak isterseniz başlıklara tıklayabilirsiniz.

*Otacı Güllü Bebe Şampuanı: Kızım için sürekli aldığım bir şampuan, güvenle kullanıyorum. İçeriği oldukça iyi.

*Palmolive Body Butter Şeftali Büyüsü: Yoğun kıvamlı, güzel kokan ve güzel temizleyen bir duş jeli. SLS içermesi bir eksi ama şans verilebilir.

*Toni&Guy Deniz Tuzu Spreyi: Herkesin çok sevdiği ama benim sevemediğim bir ürün. Tekrar almam.

*Agonist Şampuan: Severek kullandım. Şaçlarımı kendine getiren bir ürün oldu. Tekrar alabilirim.

*Yves Rocher Besleyici-Onarıcı Saç Bakım Maskesi: Her fırsatta bahsettiğim Ovex kadar başarılı değil ama, güzel bir saç maskesi.Kokusunu, saçı yumuşatmasını, ve parlaklık vermesini sevdim. Alınabilir.

Yves Rocher Hacim Veren Şampuan: Nispeten temiz içerikli, akışkan, güzel temizleyen bir şampuan.Detaylı yazısını yakın bir zamanda yazacağım umarım.


Şu sıralar cilt bakım ürünlerim olduğu gibi duruyor çünkü gene cildimi ihmal ediyorum. Yapmasam iyi ama, elimde değil. Bitirdiklerim ise;

*Ecowell Tonik: Genel olarak temizlemesini sevsem de kokusundan ötürü biraz ters düştük. Yoğun ve bir türlü sevemediğim bir kokusu var. Bazen fazlaca kullanarak çabuk bitirmeye çalıştım.İyi bir ürün ama tekrar almayacağım.

*Skin79 Aloe Vera Jel: Özellikle epilasyon sonrası cildi yatıştıran güzel bir ürün. Nemlendirmesi iyi, kullanılan miktar abartılmadığı sürece yapış yapış olmuyor.Denenebilir.

Renkli kozmetik olarak bir maskara bitirdim. Kiss maskara ve BB kremin kalanı çöpe gidiyor.

Kiss Newyork Maskara: Kahverengi bir maskaraydı. Kirpiklerimi çok ağırlaştırdı, ve dökülme yaptı.O yüzden  çöpe gitti.Önermem.

*Benefit They're Real Maskara: severek kullandığım bir maskara oldu. Hakkındaki övgüleri hak ediyor. Ama o kadar zor temizleniyor ki, tek kötü yanı bu.Kesinlikle çok iyi bir maskara.

*Yves Rocher BB Krem: Ne çok sevdiğim ne de sevmediğim bir BB krem oldu. Kapatıcılığı az, hafif yapılı bir BB krem. Son bir kaç kullanımda cildimi grileştirdiğini hissettim, hastalıklıymışım gibi görünüyordum.Sanırım bozuldu. O yüzden kalan kısmı - az kalmıştı- çöpe gidiyor. Sorunsuz ciltler için önerilebilir, cildiniz çok sorunluysa önermem.


*Tıklanabilir Başlık

Çok fazla olmasa da yeteri kadar ürün bitirmişim,Stoklama huyumdan vazgeçtiğim için biten ürünlerin yerine yeni şeyler alabileceğim için mutluyum.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Benim sevdiklerimi sen sevmiyorsun, toni&guy ve ecowell tonik favorim. Yenilere merhaba diyelim ;)

    YanıtlaSil
  2. Agonist'i bir kaç kez deneyip bırakmıştım.Olumlu yorumları okudukça tekrar başlasam diyorum şimdi.They're Real ise elimdekiler bittiğinde almak istediğim tek maskara...

    YanıtlaSil
  3. Ah su stoklama huyumdan bir de ben vazgecebilsem :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)