BU BLOGDA ARA

29 Aralık 2014 Pazartesi

Toni&Guy Deniz Tuzu Hacimlendirici Sprey

Toni & Guy markasının deniz tuzu spreyi saçına hareket kazandırmak isteyen herkesin öncelikle gözünün diktiği bir ürün. Ben de kıvırcık taklidi yapan ilginç dalgalı, ince telli saçlarıma biraz faydası olur diye almak istiyordum. Aldığım Lila Kutu Keşif kutusundan çıkınca almama gerek kalmadı. 

Toni&Guy Sea Salt Sprey

Bloglarda bolca yazılıp çizilen bu ürün hakkında benim de bir kaç şey söyleme vaktim gelmişti,-ürünü bitirdim- daha fazla gecikmeden -şu sıralar gecikmek en iyi yaptığım şey- yazayım dedim.

Öncelikle markanın tüm ürünlerinde olduğu gibi,bu ürünün de ambalaj görünümünü sade,gösterişten uzak ama şık. Püskürtmeli mekanizması kullanışlı,ürün neredeyse homojen dağılıyor, fazla bir tıkanma problemi yaşatmıyor ve misler gibi kokuyor.


Toni&Guy Sea Salt Sprey

Ürünün etkilerine gelecek olursam, herkes gibi çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Saçlarımın dalgasına da bağlı olabilir,deniz suyunun verdiği o doğal dalgalı görüntüyü elde edemedim.Nemli saçıma,kuru saçıma, miktar olarak az ya da çok, her türlü uyguladım ama istediğim gibi bir sonuç elde edemedim.Üstüne bir de saçlarımı çok fazla sertleştirdi.

Spreyin tek olumlu yanı ise saçlarıma kazandırdığı hacim oldu, hal böyle olunca ben de ürünü saçlarımı ısıyla şekillendirmeden önce kullanarak bitirdim.

Sonuç itibariyle, saçlara denizden çıkmış görüntüsü vermeyi vaad eden bir ürün olarak başarısız. Sadece saçlarıma verdiği hacmi sevdim,tabi bir de kokusunu..

Peki sizin bu ürünle aranız nasıl? Denediğiniz farklı bir kullanım şekli var mı?

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Severek kullanıyorum ben :) ıslak saçıma sıkıp elimle şekil veriyorum ve sert olmuyor saçlarım,yapı olarak ince ve hacimsiz saçlarım var

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)