BU BLOGDA ARA

3 Aralık 2014 Çarşamba

Shangpree Cyristal BB Krem // Tek Renk

BB krem kullanmayı yaz kış tercih eden biri olarak yeni markaların BB kremlerini denemeyi çok seviyorum.Daha önce Garnier,Oriflame,Avon ve Pure Beauty markalarına ait BB kremleri denemiş blogda yorumlarıma yer vermiştim.Başarılı BB kremleriyle adından fazlaca söz ettiren Kore Kozmetiği'ne ait bir BB krem deneme şansını ise Shangpree markasıyla yakaladım.

Shangpree Cyristal BB Krem

Shangpree Crystal BB Krem yoğun kıvamlı ama ince yapılı, kolay sürülen,cilde kolay nüfuz eden ve ciltte ağırlık yapmayan bir ürün.Elle dağıtmak mümkün olduğu gibi, fırçayla da uygulamak oldukça kolay.Ben BB ve CC krem uygulamalarını fırçayla yapmaktan yanayım, o yüzden Real Techniques Expert Face ile uyguluyorum. Ürünün küllü/gri alt tonlu ve tek renk olması kullanım öncesi renk bütünleşmesi açısından beni biraz ürküttü.Lakin uygulama sonunda cildimle birebir uyumlu bir hal aldı.(Açık renk tenli olduğumu belirtmeden geçmeyeyim.) Çok doğal sonuç ve canlı bir görünüm veren bu kremin kapatıcılığının iyi kapatan bir fondötenden farkı yok, renk eşitleme özelliği de harika. Gözeneklerimin ortadan kaybolması gerçekten harika bir his <3 Kalıcılığı tüm gün yeterli oluyor.Karma yağlı ciltlerde -kendimden biliyorum- T bölgesinden gün sonunda parlama yapıyor. Ben parlamanın miktarı beni çok rahatsız ederse pudra ile destekliyorum ama çoğu zaman pudra kullanmadan günü bitiriyorum. Çok kuru ciltler uygulama öncesi nemlendirme ihtiyacı duyabilir belki, benim karma/yağlı cildim için böyle bir ihtiyaç söz konusu olmuyor. Nemlendirmesi bana yeterli geliyor.


Hakkında söyleyebileceğim tek bir kötü şey olmayan bu BB kremi çok sevdim.İlk bitirdiğim BB kremin yerine bu Kore harikasını almayı düşünüyorum.Ürün Vanilya Kozmetik bünyesinde şurada satılıyor. 50 ml ürünün fiyatı 81 TL, fazla olsa da ürünü en az 6 ay kullanabileceğimi bildiğim ve etkilerini çok sevdiğim için bu miktarı ben gözden çıkardım.Hem uzun sürede vaad ettiklerini (Düzenli kullanımlarda yara izleriniz ve sivilce lekeleriniz azalır.İnce kırışıklıkların açılması sağlanır.Cilt tonunuz zamanla açılır.Düzenli kullanım sonrasında Shangpree Crystal BB Kremi cildinizden çıkarmış olduğunuzda bile daha canlı ve güzel bir görünüme sahip olursunuz diyor firma.) sizler için deneyimlemek benim işim dimi ama :) Ürünü kullananlar da yorumlarını eksik etmesin.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. ben yogun makyaj yapmam genelde. allik, kalem, rlmel ve ruju yeterli buluyorum. ama kimi zaman bb krem kullanmayi da tercih edebiliyorum. kullandiginiz bu bb kremlerin karsilastirmali bir yazisini yazmayi dusunur musunuz? :)

    sevgiler

    http://nailartinwonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. küllü gri alt tonu ya da pembe alt tonu olduğunu nasıl anlıyorsunuz bu kremlerde ya da allıklarda??

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)