BU BLOGDA ARA

31 Aralık 2014 Çarşamba

Rimmel London Colur Rush Rujlar

Kalem ruj aşkım Clinique Chubyy Stikleri bloglarda gördüğümde başlamıştı.Ama Chubby'ler gereksiz pahalı olunca almamıştım. Sonra piyasaya bir çok kalem ruj çıktı. Loreal, H&M derken en son Rimmel London'un Colour Rush rujlarından iki tane edindim. Bir tane de Watsons yılbaşı hediyesi olarak gönderince rujları üçlemiş oldum :)



Rimmel London Colur Rush

Rimmel London Colour Rush rujlar, kalem formda,arkasından çevrilerek açılan bir mekanizmaya sahip. Kapağının gevşek olması dışında rujların ambalaj kalitesini sevdim.Yazıları hemen silinip gideceğe benzemiyor.


Rimmel London Colur Rush

Rujların yumuşacık bir dokusu var, kolayca sürülüyor ve dudak kusurlarını belli etmiyorlar. Pigmentasyonları oldukça iyi tek geçişte bile yeterince renk veriyorlar.Ayrıca rujlar dudakları çok güzel nemlendiriyor, ıslak ve parlak bitişiyle de göz alıcı bir görüntü ortaya çıkarıyor. Rujun kalıcılığı ise ortanın üzerinde, bir şey yenilip içilmediği sürece 4 saat capcanlı duruyor.

Rimmel London Colur Rush On Fire

600 On Fire kırmızıya çalan bir pembe. 

Rimmel London Colur Rush Romour Has It

220 numara Romour Has It renk olarak bordoya çalan bir koyu pembe.

Rimmel London Colur Rush The Redder The Better

The Redder The Better ise capcanlı bir kırmızı. 

Fiyatı 15.90 TL, bu fiyata performansı harika diyebilirim.Diğer renklerinden bir kaç tanesine de göz koydum ama almak için Watsons'un yaptığı esaslı indirimlerden birini bekleyeceğim.Yılbaşı indirimi tatmin etmedi :)

Siz de Watsons indiriminde alınacaklar listenizin başına bu rujlardan bir tane ekleyin.Pişman olmazsınız.

.......................................................MUTLU YILLAR..................................................................

Sevgiler..

2 yorum:

  1. on fire ' ı çok beğendim. güle güle kullan, takipteyim!
    zeyusanka.blogspot.com
    sevgiler!:)

    YanıtlaSil
  2. Hepside çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)