BU BLOGDA ARA

5 Aralık 2014 Cuma

Oriflame Tender Care Protecting Balm Beeswax & Blackcurrant

Lip balm tutkunu olduğumdan piyasadaki lip balmlar benim olsa itiraz etmem. Hal böyle olunca dikkatimi çeken her lip balmı koleksiyonuma ekliyorum.Bugünkü yazımın konuğu da Oriflame Tender Care Protecting Balmlar.

Oriflame Tender Care Protecting Balm Beeswax & Blackcurrant

Oriflame Tender Protecting Balmlar dudaklar,dirsekler, diz gibi çok kuruyan bölgelere uygulanabilen ürünler.Elimde nemlendirici bir çok ürün olduğundan sadece dudaklarıma uyguluyorum. Beeswax (balmumu) kokusuz bir ürünken, Blaccurrant ( frenk üzümü) mis gibi kokusu olan bir ürün. Yapısal olarak yoğun olsa da uygulandığında kolayca emilen, dudaklarda ağırlık yapmayan bu balmları kullanmaktan keyif duyuyorum. Dudaklarımı çok güzel nemlendiriyor, uzunca bir süre de yumuşacık bir his bırakıyorlar. Dudaklara herhangi bir renk vermedikleri için ruj uygulamadan önce de kullanmak mümkün.Ben dudaklarımı kurutan bazı rujlarımdan önce uyguluyorum.

Oriflame Tender Care Protecting Balm Beeswax & Blackcurrant

Ürünlerle ilgili tek sorunum, sevimlilikte on numara olsalar da,ambalajları. Elle almak her zaman hijyenik olmayacağı için yanımda taşıyamıyorum. Her ne kadar eve hapsedilmeyi hak etmiyor olsalar da kaderleri başucu balmım olmakmış :)

15 ml'lik ambalajdaki bu sevimlileri kampanyaları takip ederek uygun fiyata Oriflame Kataloğu'ndan alabilirsiniz.


Sevgiler.. 

4 yorum:

  1. çok minişlerlermiş bayıldım valla! minik bir spatul edinmek lazım bunları çantada taşımak için:) güzel günlerde sürüştür

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) bloğunuzu beğendim keyifle okuyorum 😊benimde blogum var takip ederseniz cok sevinirim makyajdelisi ismim 😊😚

    YanıtlaSil
  3. Ben mordan istiyorum ama bulamıyorum

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)