BU BLOGDA ARA

17 Aralık 2014 Çarşamba

Moshos Garden Amber & Rose Kil Maskesi

Moshos Garden markasıyla sizi daha önce tanıştırmıştım.Ürünleri %100 doğal içerikli olan markanın Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisini severek kullanıyorum, yazısını da daha önce yazmıştım.Şuradan okuyabilirsiniz.
Bugün de Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi ile birlikte aldığım , gözenekli ve yağlı ciltlere şifa niteliğindeki Amber&Gül Kil Maskesinden bahsedeceğim.



İçeriği tertemiz olan maskenin kokusu kimi zaman mis gibi geliyor ama kimi zaman da çok yoğun olduğu için beni biraz rahatsız ediyor.Günü nasıl geçirdiğime ağlı.Rahat bir gün geçirdiysem maskemi yapıp huzura kavuşuyorum, ama stresli bir günün sonunda baş ağrısı çekiyorsam koku hassasiyetim hat safhada oluyor.Yani koku algısı farklı bir ürün.


Uygulamaya geçecek olursam; bir çay kaşığı maskeyi bir kaseye alıp yaklaşık 1-1.5 çay kaşığı suyla ıslatıyorum. Ecotools fondöten fırçamla iyice karıştırıp sürülebilir kıvama getiriyorum.Gene fırçayla tüm yüzüme uyguluyorum.İlk sürüldüğünde koyu yeşil olan maskenin rengi,maske kurudukça açılıyor.Kurumanın başlamasından itibaren gözeneklerim maskenin üzerinden görülebilecek kadar belirginleşiyor,bu ne kadar derine işlediğinin bir kanıtı. Maske iyice kuruduktan sonra da -yaklaşık 15 dk. falan sürüyor- bol ılık suyla yıkayarak arındırıyorum. Bu aşama da bir parantez açmak istiyorum.Maskeyi arındırmak biraz uğraştırıyor,temizleme işlemi sırasında da etrafı kirletmek kaçınılmaz oluyor. Bu sorunu ekarte etmek için benim yöntemim : Maskeyi duş öncesi uygulamak! Cildimi temizleyip, maskeyi uyguluyorum, maske kuruyunca da duşa girip arınıyorum.



Maskenin etkileri anında gözlemlenebilecek türden.Cildi aydınlatıyor, tene doğal bir pembelik ve canlılık katıyor. Anlık olarak da  cildi sıkılaştırdığı kanısındayım. Gözeneklerimi derinlemesine temizlemesine rağmen maalesef  uzun vadede bir sıkılaşma gözlemlemedim.

Karma yağlı ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği, doğal içerikli cildi rahatlatan bu maskeyi ben severek kullanıyorum.Kil maskesi almak isteyenlerin de tercih edebileceği bir ürün. Tavsiyemdir..

Sevgiler.


4 yorum:

  1. Merhaba :) Blogunuzu severek takip ediyorum. Sizi de kendi bloguma beklerim - destek için siteme katılmanız beni çok mutlu eder http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Merhaba,
      www.moshosgarden.com adresinde satılıyorlar sadece.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)