BU BLOGDA ARA

9 Aralık 2014 Salı

Inspired by Fashion # 17 // Floral Burberry Bag

Kendime sadece nefes alabilecek kadar zaman ayırabildiğim/ayırabileceğim bir günden daha merhaba! İşe döndüğümden beri hayatım o kadar yoğun geçiyor ki eskiden yaptığım bir çok şeyi çok özlüyorum, mesela nail art yapmayı :(
Neyse ki geçtiğimiz pazar günü azcık bir vakit bulup arşivimdeki en basit moda parçasını nail art olarak çalıştım.


Çalışmayı olabildiğince basit tutmaya çalıştım.Vaktim fazlasıyla kısıtlıydı çünkü. Çalışma dediğim gibi çok basit,İnce uçlu fırçayla detayları çizmek yetiyor. Farklı renklerdeki ve desenlerdeki tırnak modasını sevip çok benimseyince ruhumun 'nude'luğuna pembeyle renk katmak istedim.İyi bir seçim olmuş değil mi?






Nasıl olmuş? Umarım beğenmişsinizdir..

Sevgiler..

1 yorum:

  1. ellerine saglik :) ne de guzel olmus :)

    http://nailartinwonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)