BU BLOGDA ARA

8 Kasım 2014 Cumartesi

Triangles // Nail Art

Note Kozmetik'e ait Mullberry ojeyi daha önce denemiştim.Aldığım ojenin fırçası bozuk çıkınca detaylı bir yazı yazamamıştım. hazır nude tonlara takmışken bozuk olmayan fırçayla ojenin sürümü nasıl denemek için nude rengini aldım.

Note Kozmetik Oje - Triangles Nail Art

Ojenin genel özellikleri daha önce bahsettiğim gibi.Fırçası ise bence biraz sorunlu.Daha önceki ojenin fırçası bozuk olduğu için tam bir değerlendirme yapamamıştım. Fırçanın geniş ve yatık olması çok iyi ama ucunun dümdüz kesilmiş olması büyük bir hata.Tırnak dibinin kavisli kısmına bulaştırmadan yanaşmak pek mümkün olmuyor.Ojenin fırçası üzerinde biraz düzeltme yapılması şart.Firma yetkilileri belki okur göz önünde bulundururlar :)

Note Kozmetik Oje - Triangles Nail Art

Nail artta geometrik deseni çok seviyorum.Gene üçgenlerle bezeli basit bir çalışma yaptım.İnce uçlu bir fırçanız varsa bu deseni yapmanız işten bile değil.


Note Kozmetik Oje - Triangles Nail Art

Bu iki rengin uyumunu ben sevdim ya siz? 

Sevgiler..

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, kaç oje aldıysm sorunlu çıkınca ojelerinden sıkıldım. diğer kozmetik ürünlerine yanaşasım gelmedi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojelerin yapısal olarak sorunlu olanıyla karşılaşmadım ama fırçalar bana da sorunlu denk geldi. Allığını ve fondötenini kullanan bir arkadaşım çok memnun kalmış.Ben de rujlarını sevdim. Korma bence :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş :) note ojeleri ben de denemek için aldım fırçası güzel ama ucunun düz kesilmiş olması hakkındaki fikirlerine ben de katılıyorum. umarım note kozmetik yetkilileri bloggerları dikkate alıyordur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bence de dikkate alsalar iyi olur :)

      Sil
  3. Love the colour of that polish! very interesting nail art design as well!

    http://vievelle.blogspot.ca/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)