BU BLOGDA ARA

11 Kasım 2014 Salı

Şelale Süngerli Aseton ve Süngerli Asetonlar Hakkında Genel Yorumlarım

Süngerli asetonlar uzun süredir piyasada olmalarına rağmen çok rağbet görmeyen ürünlerdi, en azından benim için. Her seferinde elimi uzatıp aman normal aseton dururken bunu niye alayım tribine girip vazgeçiyorum.Ne gereksiz bir tavır!

Şelale Süngerli Aseton

Geçenlerde pratik olması açısından ve dökülüp saçılmasın diye seyahate çıkarken yanımda taşımak üzere Floramar'ın süngerli asetonunu almaya gittim.Ama uğradığım yerde olmayınca,Şelale markasının normal asetonunu kullanıp beğendiğim için Şelale markasına ait olanını aldım. Zaten aralarında çok da büyük bir fark olduğunu sanmıyorum.Ne de olsa mantıkları aynı: Ortası delik yumuşak bir sünger bolca asetona bulanıp bir kutuya hapsedilmiş.


Şelale Süngerli Aseton

Ürünün kullanımı oldukça basit.Yukarıda gördüğünüz pembe yumuşacık süngerin ortasındaki -her ne kadar görünmese de - deliğe parmağınızı sokup sağa sola çevirerek ojenizi temizliyorsunuz.Oje temizlemede de oldukça başarılı.Açık renkleri kolayca temizliyor, koyu renklerde bir miktar kalıntı bırakıyor.O kalıntıları da pamuğa döktüğünüz bir miktar asetonla kolayca halletmek mümkün. Şelale aseton üzerinden,bu tarz süngerli asetonların artı eksi yönlerini madde madde yazacak olursam;
Artıları; 
Akma dökülme problemi yok, tabi sıkıca kapatmak şartıyla.Seyahatlerde taşınama açısından oldukça pratik.
Bozuk sürdüğünüz ojeyi, diğer tırnaklarınızdakileri bozmadan çıkarma olanağı sağlıyor.
Ojeyi silerken kullandığınız eliniz temiz kalıyor.
Koyu renkleri çıkarırken yapılan hunharca silme hareketleri sonucu tırnak etlerine oje bulaşması sorunu ortadan kalkıyor.
Eksileri;
Koyu renk ojeleri çıkarmak için rötuş gerektiriyor. (Bence sorun değil)
Bir de parmağın neredeyse yarısı süngerin içine sokulduğu için parmaklar da asetona maruz kalıyor.

Artısını eksisini değerlendirince, Şelale Süngerli Aseton benim için alınıp kullanılası bir ürün.Diğer markaların süngerli asetonunu da deneyebilirsiniz lakin uygun fiyatlı ve işlevsel Şelale Süngerli Asetonu da gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. süngerli asetonu geçenlerde markette aradım ama bulamadım bence de büyük kolaylık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)