BU BLOGDA ARA

24 Kasım 2014 Pazartesi

Fresh'n Soft Ürünleri // Pamuk-Makyaj Temizleme Mendilleri-Makyaj Düzeltme Çubukları-Asetonsuz Oje Çıkarıcı

Fresh'n Soft bebek bakım ürünleriyle tanıdığım bir marka.Nehir için bir süre bu markanın ürünleri kullanmıştım.Arada kızımın ıslak mendilleriyle makyajımı temizlediğim oluyordu, meğer markanın kişisel bakım ürünleri de varmış, benim öğrenmem biraz zaman aldı:) Bugün de sizler için markanın kişisel bakım ürünlerinden bahsettiğim bir post hazırladım.
Yazının konukları sırayla;
*Makyaj Temizleme Mendilleri
*Makyaj Düzeltme Çubukları
*Pamuk
*Asetonsuz Oje Çıkarıcı

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendilleri; Kuru-hassas ciltler ve normal-karma ciltler için iki çeşidi bulunan mendiller 'petek doku' sayesinde yumuşacıklar. Kuru ciltler için olan mendiller, karma ciltler için olanına göre daha nemli. 



İki mendil de cilt ve göz makyajını temizlemekte oldukça başarılı. Bu tarz temizleme mendillerini tek başına makyaj temizlemek için  kullanmak adetim olmasa da çok yorgun olduğum günlerde, mendille temizledikten sonra yüzümü yıkamadan tonikleme işlemine geçtiğim oluyor.Hassasiyet problemi yaşatmadığı ve temizlemesini yeterli bulduğum için bu mendilleri sevdim!

Fresh'n Soft Makyaj Düzeltme Çubuğu

Fresh'n Soft Makyaj Düzeltme Çubuğu; Bir ucu sivri diğer ucu geniş ve basık olan Fresh'n Soft çubuklar, görünüş olarak klasik makyaj temizleme çubuklarından farksız. Ama ıslandıklarında pamukların dağılmıyor olması bu çubukları bir adım öteye taşıyor. 



 %100 doğal pamuktan elde edilen bu çubuklar makyaj ve oje hatalarını düzeltmek için gönül rahatlığıyla tercih edilebilir.  

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedi

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedleri; Ne çok ince ne de çok kalın, ideal kalınlıkta olan pedler dikişli olduğu için kullanım sırasında dağılma yapmıyor.


%100 doğal pamuktan elde edilen yumuşak dokulu pedler,makyaj temizlemede gönül rahatlığıyla kullanılabilir. 

Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı

Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı; Markanın özellikle oje çıkarıcı bir ürünü olduğundan bir haberdim. Asetonsuz oje çıkarıcıları genel olarak asetonlara göre başarısız bulduğum için, bu  oje çıkarıcıdan da iyi bir performans beklemiyordum. Ama çok yanılmıştım. Bu oje çıkarıcı koyu renkli ojeleri bile başarılı bir şekilde çıkarıyor. Tırnak dibi etlerini fazla kurutmuyor. Kokusu biraz keskin, koku hassasiyeti çok ileri safhada olanlar için öneremeyeceğim ama kokusunu es geçerim derseniz tavsiyemdir..

Fresh'n Soft ürünlerini genel olarak sevdim. Özellikle makyaj temizleyici mendilleri ve asetonsuz oje çıkarıcıyı tekrar tercih edebilirim.Peki sizin bu ürünler arasında denedikleriniz var mı?

Sevgiler..

3 yorum:

  1. "çıkarıcı bir ürünü olduğundan bir haberdim
    Burada "haberim yoktu" demek istediyseniz, "bihaberdim" yazmanız gerekiyordu.

    Not: http://www.tdk.gov.tr/ bu siteden bilmediğiniz kelimeleri kullanırken yardım alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek istediğimi eminim herkes anlamıştır ben Türk halkına güveniyorum 😊
      Hatamı düzeltip yol yordam gösterdiğiniz icin ayrica sağolun öyle bir sitenin varlığından bir haberdim 😌

      Sil
  2. Hata bir kere yapıldıysa hatadır , ikinci kez yapıldığında hata değildir...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)