BU BLOGDA ARA

7 Kasım 2014 Cuma

Flormar Smooth'n Blush Krem Allık // Light Coral

Flormar son zamanlarda ürün kalitelerini yükseltip, ürün yelpazesini de oldukça genişletti.Gün geçmiyor ki yeni bir seriyle/ ürünle karşımıza çıkmasın.Hızlarına yetişmek ne mümkün :)Bu sefer biraz hızlı davranıp firmanın en son çıkardığı Pin-up serisi ambalaj kalitesiyle beni çok cezbedince, seriye ait krem allıklardan Light Coral'ı aldım. 

Flormar Smooth'n Blush Krem Allık // Light Coral

Allık tercihimi genelde toz ürünlerden yana yaptığım için krem allık alırken kullanabilir miyim diye tereddüt ettim. Ama korktuğum gibi bir deneyim olmadı. O kadar da beceriksiz değilmişim :)



Light Coral şeftalimsi pembe renkte bir allık.Uyguladığınız miktarın da etkisi olmakla birlikte doğal ve canlı bir görünüm sağlıyor.Kaygan,yağlı gibi hissettiren bir yapısı var.Bu açıdan karma cildimde ağırlık yapar, parlak durur diye düşünmüştüm ama dağıtıldığında pudralı bir yapıya dönüşüp,sabitlendiği için bu anlamda bir sıkıntı yaşamadım.
Kalıcılığı orta. 4 saatin sonunda silikleşmeye başlıyor.Tüm gün aynı canlılıkta kalsın isterseniz tazeleme gerektirecektir.


Flormar Smooth'n Blush Krem Allık // Light Coral

Allığı dilediğiniz miktarda alıp yanaklarınıza uyguladıktan sonra bir fırça yardımıyla yada parmakla dağıtmak mümkün.Ben bir kaç fırçayla ve parmakla deneme yaptım en iyi sonuca RT Stippling fırça ile ulaştım.


Flormar Smooth'n Blush Krem Allık // Light Coral


Flormar Smooth'n Blush Krem Allık // Light Coral

Daha önce krem allık kullanmadığım için karşılaştırma yapacak durumda değilim ama ,allık olarak değerlendirdiğimde başarılı buldum.Gerek yapısı gerekse kolay uygulanır olması açısından beni tatmin etti.4 rengi olan serinin allıkları 19.50 TL'lik fiyatıyla alınası ürünler olmuşlar.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Merhaba ben de daha önce krem allık kullanmadım kalıcı olacağını düşünüyorum ama yapay durur diye tereddüt ediyordum yazın gayet açıklayıcı olmuş teşekkürler. Takibe aldım

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 4 günlük bir blog http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiğime sevindim. Sevgiler..

      Sil
  2. Merhaba dudak icin kullanilabilirmi 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)