BU BLOGDA ARA

3 Kasım 2014 Pazartesi

Flormar Eyebrow Liner No:002 Natural Brown

Standart ve basit makyaj yapma alışkanlığımın dışına çıktım artık.Sonunda :) Bu süreçte kaydettiğim aşamalardan biri de kaş boyamak oldu.Çoğunuz için olağan ve minnacık bir ayrıntı olsa da ben büyük bir adım atmış oldum :) 

Flormar Eyebrow Liner


Kaş boyamaya yeni yeni başladığım için kaş ürünleri hakkında pek fazla bir fikrim yok.Kaş boyama işlemini de Pastel far paletimdeki kahverengi far ile yapıyordum. Flormar'dan yaptığım online alışverişte bu kaş linerı da denemek ve fikir edinmek için son anda sepete ekledim. Çok da iyi yapmışım.


Flormar Eyebrow Liner

Flormar Eyebrow Liner; yapısal olarak keçe uçlu eyelinerlar ile aynı yapıda.Aplikatör dipten uca inceliyor fakat gene de bir eyelinera göre çok daha kalın yapılı. Aplikatörün dibi oval,ucu üçgen şeklinde olduğundan ürünün uca gelmesi de ürünü uygulaması da kolay.


Flormar Eyebrow Liner

Ürünün rengi 002 - Natural Brown.Kızıllık içermeyen doğal bir rengi var.Fakat ürün ıslak ve parlak olduğu için direkt uygulandığında biraz sırıtıyor,kaşa uygulandığında da doğal durması için bitmiş bir maskaranın fırçasıyla (ben böyle yapıyorum) yada güzel bir kaş fırçasıyla kaşları tarayarak dağıtmak gerekiyor.Böylece istenilen doğal görüntü ortaya çıkıyor.



Ürünün tek başına kalıcılığı oldukça iyi.Waterproff olup olmadığını deneyimlememiş olsam da, herhangi bir sabitleyici vs. kullanmadan tüm gün bozulmadan duruyor. 


Flormar Eyebrow Liner - Oncesi


Flormar Eyebrow Liner - Sonrasi

Uygulama öncesi ve sonrası fotoğraflara bakarak, Flormar Eyebrow Liner'ın işlevsel bir ürün olduğu kolayca anlaşılıyor.Ürünün fiyatı ise 7.50  TL.Bu fiyata performansı çok çok başarılı.

Flormar Eyebrow Liner'ın diğer renklerini de inceleyip kendinize uygun rengi gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.Tavsiyemdir..

Sevgiler..

1 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)