BU BLOGDA ARA

18 Kasım 2014 Salı

Farmasi El,Tırnak ve Ayak Bakım Ürünleri

Bloga uzunca bir zamandır oje, nail art yazısı yazıyorum ama el-tırnak bakımı ile ilgili fazla bir şey yazmamıştım. Farmasi'nin nazik gönderimi sayesinde size bol bol el-tırnak bakım ürünü içeren bir post hazırlamış oldum :) 



Önce setin içinde neler var ona bakalım;
 1 adet El ve Ayak Peeling Tuzu
1 adet Tırnak ve Tırnak Eti Kremi
1 adet French Manikür Seti
1 adet Tırnak Eti Yağı
1 adet Hammam Pure Musk El Kremi


Hepsi de iyi bir manikürün vazgeçilmezi olan ürünler değil mi? İncelemeye bir el kremi canavarı olduğum için el kremiyle başlayacağım..


Farmasi Hammam Pure Musk El Kremi

Farmasi Hammam Pure Musk El Kremi: Çok fazla el kremi tükettiğimi bir çok kez dile getirdim. El kremi konusunda kesin bir standardım var; koyu kıvamlı, kolay emilen ,bol nemlendiren ve yağlı his bırakmayan kremleri seviyorum. Farmasi'nin bu kremi tam da bu özellikleri taşıyan bir krem.



Farmasi Hammam Pure Musk El Kremi

 Ayrıca kremin hafif,çok kalıcı olmayan ve güzel bir kokusu var.Otantik ambalajını ayrı sevdiğimi söylemeden geçmeyeyim.Sevdim!


Farmasi El ve Ayak Peeling Tuzu

Farmasi El ve Ayak Peeling Tuzu: İçinde tuz tanecikleri bulunan jojoba ve tatlı badem yağıyla zenginleştirilmiş bir peeling ürünü.İçindeki tanecikler oldukça yoğun.



Farmasi El ve Ayak Peeling Tuzu

Uygulaması oldukça kolay; aldığınız yeteri miktardaki ürünü ellerinize ve ayaklarınıza masaj yapar gibi,ovarak bir kaç dakika kadar uygulayın ve durulayın.Tuz taneciklerinin yoğun ve sert olması dolayısıyla uygulamayı nazik ovma hareketleriyle yapmak şart,bu uygulama sonrasında ise size yumuşacık bir tenin keyfini çıkarmak kalacak :) Sevdim!



Farmasi French Manikür Seti

Farmasi French Manikür Seti: Bir beyaz,bir şeffaf bir de pudra tonlu ojeden oluşuyor.İçerisinden, bu tarz setlerden çıkan tırnak bantlarından da çıkıyor.Gerçi ben o bantları altına sürülen ojeyi de kaldırdığı için kullanmıyorum.

Farmasi French Manikür Seti

Ojelerin üzerindeki hızlı kurur ibaresinin doğruluğunu test etmek için bantları kullanarak bir manikür yaptım.Ojeler gerçekten çabucak kuruyor, bantlar altındaki ojeyi kaldırmadı.Başarılı bir manikür seti olmuş.Lakin içinden çıkan ojenin pudra rengi yerine rakı beyazı olmasını tercih ederdim.Bir de ojelerin kokusu bu kadar keskin olmasaymış iyi olurmuş.Ojelerin kokusu dışında seti sevdim!


Farmasi Kütikül Yağı


Farmasi Kütikül Yağı; Bu ürün hem tırnak eti hem de tırnaklar için kullanılabilecek bir ürün.Tırnak etlerine sürüp bir süre bekliyorsunuz.Tırnak etleri yumuşuyor fakat ürün bir Sally Hansen Cuticle Remover işlevi görmüyor.


Farmasi Kütikül Yağı


Farmasi kütikül yağı şeffaf oje kıvamında,gerek fırçasıyla,gerek şişesiyle oje ambalajı formundaki bir ürün.Uzun ve düzenli kullanımla etkisi nasıl olur bilmiyorum ama anlık etkisini ortalama buldum,ürün hakkında nötrüm!


Farmasi Tırnak & Kütikül Kremi

Farmasi Tırnak & Kütikül Kremi; Oldukça yoğun yapılı olan kremin nem verme özelliği oldukça iyi.Az bir miktarı bile yeterli geliyor. Sevdim!



Farmasi Tırnak & Kütikül Kremi

Sık sık el yıkamaktan kaynaklı ellerim fazlaca kuruyor ve tırnak etlerim de dönem dönem soyuluyor. Gene bu süreçte olduğum bir zamanda kullanmaya başladığım ürünler tırnak eti soyulmalarını minumum düzeyde tutmayı başardı. Bu açıdan başarılı olup olmadıklarını gözlemlemem kolay oldu.Ürünleri genel olarak başarılı buldum. Denenebilirler!


*Tanıtım ürünüdür.

Sevgiler..

9 yorum:

  1. çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Faydalı bir paylaşım olmuş teşekkürler canım güle güle kullan :) bu arada benim bloğuma da beklerim pembemakyajcantam

    YanıtlaSil
  3. Ojelerin rengi çok güzelmiş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Farmasi Kayıt, Farmasi Üyelik, Farmasi Kataloğu, Farmasi Sipariş, Farmasi Bilgi için ;
    www.farmasi-kayit.com
    instagram : @farmasimarketim

    YanıtlaSil
  5. Farmasi ürünleri siparişi katalog üyelik indirimler ve bilgi almak için instagram : farmasi_satis_s

    YanıtlaSil
  6. Tüm farmasi ürünlerini sipariş vermek veya üye olup indirimli almak isterseniz 5446243630 nolu telden Veya www.farmasiuyelikk.blogspot.com dan ulaşabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  7. Farmasi el ve ayak peeling tuzunu kuru iken el ve ayakalrınıza masaj yaparak uygulayın.Ardından ılık su ile yıkayın. Ayrıca Farmasi ayak kremi ile kötü kokuları,mantar,mayasır ve egzama gibi hastalıkları giderir. Her akşam ayaklarınıza sürün ve ince pamuklu bir çorap giyin.

    YanıtlaSil
  8. Farmasi Kozmetik %100 Türk sermayeli bir kozmetik şirketidir.123 ülkeye ihracat yapmaktadır.Türkiye de doğrudan satış olarak direkt tüketiciye ulaşmaktadır.

    YanıtlaSil
  9. Farmasi Tülay
    Farmasi ürünlerini üye olup indirimli alabilmek için tulay79@gmail.com adresinden iletişime geçebiliriz😊 Herkese paraben içermeyen ürünleriyle sağlığa dost Farmasili ve mutlu günler😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)