BU BLOGDA ARA

28 Kasım 2014 Cuma

Bitenler..Çöpe Gidenler..

Her seferinde artık bitenler yazısı yazmayacağım desem de gene dayanamıyorum. Bitirdiğim ürünlerin ambalajlarını gayri ihtiyarı bir yerde toplayınca yazıyı yazmak da şart oluyor :)
Geçtiğimiz son bir buçuk ayda çok fazla bir şey bitiremedim. Bu ay için biraz daha sıkı çalışmayı düşünüyorum.



Bu sefer cilt bakım ürünü ağırlıklı bir tüketim yaptım. Bakalım neler bitirmişim;


*Prozinc Fresh Şampuan; Tekrar tekrar alacağım bir şampuan değil ama kullandığım dönemde sevdim.Saç derisini rahatlatan,mis gibi kokan bir şampuan alınabilir..

Doa Japon Kirazı Duş Jeli; Doa kozmetiğin banyo ürünleriyle maalesef anlaşamadık.Önce şampuan ve saç kremini kullanmadan attım, sonra da aylarca banyoda sürünen bu duş jelini çöpe attım.Kokusunu sevmedim,yeterince köpürmüyor,temizlik hissi de vermiyordu.Öylece çöpe gitti,verdiğim paraya yazık oldu anlayacağınız..

*Ovex İnstant Hair Therapy; Bayıla bayıla kullandığım,bittikçe aldığım bir saç bakım ürünü Ovex. Saçlarıma Ovex kadar iyi gelen ikinci bir ürün daha olmadı. Çok çok seviyorum!


Bebak Acıbadem Makyaj Temizleme Mendilleri; Islaklığı ideal düzeyde olan, makyajı süper olmasa da iyi temizleyen bir ürün.Tercih edilebilir.

*Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu; Cildi temizleme yeteneğini sevdim.Tekrar alabilirim.

*Bebak Acıbadem Makyaj Temizleme Sütü; Cildi temizlerken nemlendiren bu makyaj temizleme sütünü de seviyorum. Yeni markalar deneme hevesime yenik düşmesem tekrar tekrar alabilirim.Uygun fiyatlı iş gören bir ürün.Tercih edilebilir!


*Yves Rocher Soyulan Maske; Cildi ferahlatan, uygun miktarda sürüldüğünde kolay kuruyup rahat soyulan bir ürün.Ardında bıraktığı temiz ve pembe cildi seviyorum. Soyulan maskeleri seviyorsanız deneyebilirsiniz.

Clinique Göz Kremi; Hakkında söyleyecek ne iyi ne de kötü bir sözüm var.Öylece kullandım bitti.

*Yves Rocher Dudak Balmı; Güzel kokulu güzel nemlendiren bir ürün.Tercih edilebilir.

Sephora BB Krem; Sevgili Başak'ın denemem için gönderdiği tester bir üründü.İçinde iki kez kullanalıcak kadar ürün vardı.Uzun süreli kullanmadığım için net bir fikir belirtemeyeceğim ama renk eşitleme özelliğini ve verdiği aydınlık görüntüyü sevdim. 

Benim çok uzun olmayan bitenler listem bu şekilde. Siz son zamanlarda neler bitirdiniz? Bu ürünler arasında kullandıklarınız var mı?

*Tıklanabilir başlık! Bir tıkla ürünün detaylı yorumunu okuyabilirsiniz.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Bende senin gibiyim artık yazmayacağım dedim ama dayanamadım,ayda bir değilde canım istedikçe yazıyorum :) yves rocher dudak balmını severek kullanmaya başlamıştım ki arkadaşım el koydu :( tekrar alabilirim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)