BU BLOGDA ARA

5 Kasım 2014 Çarşamba

Agonist Saç Arındırma Detoks Kompleksi

Şampuan ve saç bakım ürünü denemeyi çok seviyorum. Son zamanlarda bir çok başarılı saç bakım ürünü denedim. HC Hair Care Şampuan, Complex ve Ovex bir de Cyrene Şampuan bunlardan bir kaçı. Agonist Saç Arındırma Detoks Kompleksi ise bu listeye çok hızlı bir şekilde ve tepeden giriş yaptı.

Agonist Sac Arindirma Detoks Kompleksi

Agonist şampuan tüm saç tipleri için uygun olan,eczanelerde satılan unisex bir ürün.5 çeşit bitki ekstratı (Kırmızı soğan, kabak çekirdeği, sarımsak, adaçayı, zeytin yaprağı), 3 çeşit bitkisel yağ (Kabak çekirdeği, kayısı çekirdeği, defne yaprağı), 9 çeşit aminoasit (Amino asit kompleks), 3 çeşit protein (Soya, mısır, buğday) ve çinko içeren vitamin B3 ve B5 ile içeriği daha da zenginleştirilmiş tam bir iyilik deposu! Şampuan makul derecede akışkan, bitkisel içeriğinden kaynaklı kahverengi renkte ve içeriğinde parfüm bulundurmadığı için bitkisel kökenli kokusu olan -bu koku ağır hatta biraz kötü- bir ürün.Koku durulanma sonunda saçta kalmıyor, bu da durumu sorun olmaktan çıkarıyor. Şampuan SLS ve SLES içermediği için market şampuanları gibi çok köpürmüyor, fakat saçı iki kez yıkamada bile gayet güzel temizliyor.

Agonist Sac Arindirma Detoks Kompleksi

Agonist benim ince telli saçlarımı biraz fazla karıştıran bir şampuan.Buna rağmen hiç bir tarama kolaylaştırıcı bir ürün kullanmam gerekmiyor,saçlarımı rahatça tarayabiliyorum. Tarama sırasında ekstra dökülme problemi de yaşamıyorum.



Şampuanın etkilerini kullanmaya başladıktan bir hafta sonra net bir şekilde görmeye başladım.Siz de içeriği temiz,saçlarınıza sağlıklı ve parlak görünüm kazandıracak bir şampuan arayışındaysanız Agonist Saç Arındırma ve Detoks Kompleksine kesinlikle şans vermelisiniz!
Ben Agonist şampuanı kullandığımdan bu yana her bir saç telimin sağlıkla parladığını hissediyorum, ve ellerime bol bol yumuşacık saçlarıma dokunma keyfini yaşatıyorum.Bu keyfin sırrını sizinle paylaşmasam olmazdı :)
*Tanıtım Ürünüdür.


Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)