BU BLOGDA ARA

26 Ekim 2014 Pazar

Yeniler.. Yenilenenler..

 Çoktandır alma hakkımı kıyafetlerden yana kullanıyorum, o yüzden kozmetik almaya birazcık ara verdim.Ama İzmir'e gidince bir Gratis turu yapmayı ihmal etmeyeceğim :) 




Fazla alışveriş yapmayınca anlaşıldığı gibi kısacık bir yeniler ve yenilenenler yazısı olacak bu. Öncelikle son alışverişimden başlayayım.



Max Factor maskarayı Watsons kartımı aktive edince 15 TL'lik indirim çeki olduğu için aldım.Gereksiz oldu kabul ama, dayanamadım..Yaşasın indirimler! Yaklaşık 15 TL'ye almış oldum.Henüz denemedim.
Rimmel London Lasting Finish kalem ruju ise 12 TL gibi bir fiyata aldım. Rengine,yapısına bayıldım.Yakında (inşallah) yazısı blogda olacak.
Bioderma deneme ürünleri ise Bioderma tarafından 'Tanışma Paketi' olarak gönderildi. Miktarları çok az muhtemelen tanışmaya yetmez, tam bakışmalık ürünler :)


Avon kremler ise yenilenenler,bittikçe alıyorum bu kremleri.3 adet kremi 10 TL'ye aldım.Karlı bi alışveriş oldu ^-^
Garnier makyaj Temizleme Sütünü de Bebak Makyaj Temizleme Sütü yerine aldım. Kullanmaya başladım.Yakında yazısını yazarım umarım. Fiyatını unuttum ama 10 Tl'den azdı diye hatırlıyorum.



Yeni gözdem MAC Studio Fix Fluid'i bayramda almıştım.Kullanmaya başladığımdan beri de elimi başka ürüne sürmedim.Gerçekten çok başarılı. Pompasıyla birlikte 105 TL'ye aldım. (Pompasının ayrı satılması çok ilginç, hatta saçma.) Sanrım MAC'ten Pro Long Wear fondöteni de alacağım. 
Eldivenler ise gene Avon'dan. Dokunmatik ekran kullanmayı engellemiyor,gri olan uçlar dokunmatik ekran kullanmak için tasarlanmış. Tanesi 4 TL'den 3 eldiven aldım. 3 kız kardeşe 3 eldiven :)  

Benim son yaptığım az ama mutluluk verici alışverişler böyleydi. Son zamanlarda siz neler aldınız, biten hangi ürünlerinizi yenilediniz? Paylaşın :) 

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Geçen sene almıştım bu eldivenlerden :)) Güle güle kullann hepsini.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Gonca'cım :) Ben bayramdan beri bir şey almadım sanırım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)